پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در کردستان

استاندار کردستان از پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت این میزان به 90 درصد برسد و شاهد توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی باشیم.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۰۶
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، بهمن مرادنیا صبح امروز سه شنبه در مراسم افتتاح هفت سایت تلفن همراه با تکنولوژی 3G/4G که به صورت همزمان و ویدیو کنفرانس در استان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: دولت در روزهای پایانی خدمت خود، با تمام قدرت در نقاط مختلف از جمله در روستاها به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های اینترنتی و تلفن همراه در زندگی امروزه و نقش آن در توسعه مناطق روستایی اهمیت زیادی دارد از این رو توجه به این بخش بسیار ضروری است.

 استاندار کردستان افزود: 26 روستای استان در شهرستان‌های سنندج، بانه، بیجار و سروآباد امروز در آستانه عید سعید قربان از اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند.

مرادنیا خدمات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه ارتقای پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای استان را قابل تقدیر خواند و گفت: با راه‌اندازی این 26 سایت حدود 10 هزار نفر در روستاهای استان، از فناوری اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند که کار بسیار ارزشمندی است.

وی از پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در استان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت این میزان به 90 درصد برسد و شاهد توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی باشیم.

 استاندار کردستان در پایان افزود: خدمات دولت تدبیر وامید در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی استان چشمگیر بوده و قابل قیاس با گذشته و دولت‌های قبل نیست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها