دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

جهان بداند که اسرائیل یک دروغ بزرگ است

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، چهارشنبه شب طی سخنانی گفت: جهان و عرب ها باید بدانند و بفهمند که اسرائیل یک دروغ بزرگ است.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۷۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: مجاهدان پس از گذشت هفتاد سال از روز نکبت دشمن را در یک تنگنای تاریخی بی‌سابقه قرار داده‌اند.
نخاله افزود: ما در برابر اهانت‌ها و آلوده کردن‌ ساحت قدس از این شهر دفاع می‌کنیم و این راه همان مقاومتی است که ما آن را تنها با پیروزی ترک نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ملت ما با وجود محاصره همه‌جانبه سکوت بین‌المللی و عربی را به چالش می‌کشد. این جهان ساکت بداند سلاحی که ما با آن مقابله می‌کنیم، لوله‌های آبی هستند که مقاومت آن را به موشک تبدیل کرده‌است.

دبیرکل جهاد اسلامی گفت: اشغالگران با تمام امکاناتشان از رویارویی با غزه با آن امکانات ساده ناتوان هستند. این چه وقاحتی است که در برابر کشته شدن کودکان و غیرنظامیان سکوت می‌کنند و به دشمن اجازه می‌دهند که کودکان بیشتری بکشد.

این مقام فلسطینی افزود: جهان و عرب‌ها بدانند که ما حتی در لقمه نان خود نیز تحت محاصره قرار داریم آن هم در حالی که آمریکا تسلیحات بسیاری وارد می‌کند تا تعداد بیشتری از مردم ما را بکشند.
نخاله در ادامه گفت: در حالی به جنگ رفتیم که می‌دانستیم این اقدام هزینه‌بردار است؛ اما ما می‌دانیم که این تنها راه برای آزادی و پاسداری از قدس و مردم است. ما در برابر دو گزینه بودیم؛ یا تسلیم می‌شدیم و همه چیز را به اشغالگران می‌دادیم یا در هر جایی با آن‌ها می‌جنگیدیم.

وی اضافه کرد: اشغالگران می‌خواهند با کشتار غیرنظامیان، ویران کردن خانه‌ها و با دروغ‌هایی که با وقاحت آن را به خورد جهان می‌دهند، به ما آتش‌بس تحمیل کنند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پایان گفت: فلسطین مسأله هر فرد عرب و مسلمان است. ما از ملتمان می‌خواهیم برای محافظت از قدس به پا خیزند.

اراضی اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها