تمدید مهلت ویرایش اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ویرایش اطلاعات فرهنگیان در سامانه «مسکن آموزش و پرورش» تا 20 اسفند امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۱۱۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، گودرز کریمی‌فر در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت مسکن فرهنگیان، اظهار کرد: حدود 309 هزار نفر از فرهنگیان در سامانه مسکن ثبت‌نام کردند که پس از پالایش، پیرایش و ویرایش اطلاعات آنها، تعداد 87 هزار و 746 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در خود اظهاری اطلاعات اولیه دچار خطای ثبت اطلاعات شده‌اند و فرصتی به آنها داده شد تا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی ادامه داد: این مهلت تا دیروز بود اما باز هم فرصت دیگری به آنها داده شد و مقرر شده است تا 20 اسفند بتوانند وارد سامانه شده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

کریمی‌فر افزود: پس از پایان این مهلت، اسامی به وزارت راه و شهرسازی داده می‌شود تا دوباره استعلام‌های چهارگانه انجام شده و نتایج به ما اعلام شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره مشمولان مسکن فرهنگیان نیز گفت: تعداد 75 هزار و 984 فرهنگی واجد شرایط مسکن شناخته ‌شدند که از امروز می‌توانند برای امتیازبندی به سامانه «مسکن آموزش و پرورش» به آدرس maskan.medu.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها