یحیی آل اسحاق مطرح کرد:

انتخاب مقام معظم رهبری؛ نقشه‌های شوم علیه ایران را بر باد داد

پس از رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بسیاری از دشمنان انقلاب براین باور بودند، کشتی انقلاب اسلامی دستخوش تلاطمی خواهد شد که می‌توانند از آن به نفع نیات شوم خود استفاده کنند. آنها که با تمام قدرت به دنبال از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند در این شرایط براین باور خوش تاکید داشتند که اجماع دقیقی میان سران جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب جانشین امام خمینی‌(ره) وجود ندارد و همین نکته آسیب‌پذیری انقلاب را غیرقابل اجتناب خواهد کرد. درحالی که انتخاب شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر ثابت کرد این خیال باطل هرگز جامه علم به خود نخواهد دید.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۵۳
انتخاب مقام معظم رهبری؛ نقشه‌های شوم علیه ایران را بر باد داد

یحیی‌آل اسحاق درباره این برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی به جام جم آنلاین گفت: برخی رویدادها در تاریخ با برکت انقلاب اسلامی، تاریخ ساز هستند و می‌توان از آنها به عنوان نقطه عطفی قابل اعتماد در انقلاب یاد کرد و یکی از آنها انتخاب شایسته مقام رهبری به عنوان سکاندار انقلاب پس از رحلت جانگذار امام خمینی(ره) است.
زمانی که خبر رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی منتشر شد با درنظر گرفتن اینکه با کارشکنی‌ها و نیات شوم دشمنان اسلام نیز آشنا بودم، این حس در افکارم شکل گرفت که چه خسارت بزرگی به انقلاب وارد شده و چطور باید آن را جبران کرد.
آل اسحاق در ادامه افزود: همه سران کشور نگران این نکته بودند که در آن شرایط و با حجم بالای شایعات و اخباری که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌کردند چطور باید عمل کرد و به سرعت سکاندار انقلاب را به جامعه جهانی معرفی کنند.
وی تاکید کرد: برخورد منطقی و انتخاب اصولی رهبر معظم انقلاب بلافاصله و با کمترین زمان ممکن؛ باعث شد تمامی برنامه‌ریزی شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و در ادامه جهانیان دریابند با رحلت بنیانگذار انقلاب مقدس اسلامی نه تنها وقفه‌ای در ادامه راه نخواهیم داشت، بلکه با اراده‌ای راسخ‌تر و مدیریت مقام معظم رهبری در جهت دستیابی به آرمان‌های امام راحل گام برخواهیم داشت.
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق به خبرنگار ما گفت: اگرچه انتشار خبر رحلت جانسوز امام خمینی(ره) کام همه را تلخ کرده بود؛ اما شیرینی انتخاب شایسته یعنی مقام معظم رهبری از شدت غم جامعه مسلمین کاست، تا به این ترتیب عزت و سربلندی انقلاب اسلامی تضمین شود همانطور که دقیقا امروز می‌بینیم.
وزیر اسبق بازرگانی تصریح کرد: دقت عمل و سرعت مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری فرصت هرگونه دسیسه را از دشمنان انقلاب اسلامی گرفت به صورتی که وقتی مقام معظم رهبری هدایت انقلاب را به دست گرفتند با درایتی که داشتند و دارند، توانستند از همان روز اول سایه سنگین استکبار را از دستاوردهای انقلاب و میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دور کنند.
به گفته وی قاطعیت و درایتی که مقام معظم رهبری در اداره امور جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داده‌اند امروز باعث عزت، سربلندی و قدرت میهن اسلامی ما شده است به صورتی که در مباحث بین المللی بخصوص در منطقه همواره ایران تاثیرگذار بوده و مورد مذاکره قرار می‌گیرد. درحالی که دشمنان براین باور بودند با رحلت امام خمینی(ره) رفته رفته از درایت نظام کاسته و زمینه ضعف آن ایجاد خواهد شد.
عماد عزتی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها