بررسی وضعیت موجود حمایت رسانه ها از تولیدات ملی

ضعف قوانین رسانه ای برای محقق شدن ملی گرایی مصرفی

خبرنگار افتخاری

سال 96 و حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی

سال 96 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،سال اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال نامگذاری گردید تا بیش از پیش به نقش تولید ملی و اشتغال پرداخته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۷۲
سال 96 و حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی

حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی و تشویق کاربران به استفاده از این شبکه ها در سال جدید باید با جدیت بیشتری پیگیری شود و مردم به جای استفاده از شبکه های پیام رسان خارجی به سمت شبکه های اجتماعی داخلی بروند و در این میان نقش صداوسیما می تواند بسیار موثر باشد و کاربران را به استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی تشویق کند.

جدی ترین و اولین قدم، به رسمیت شناختن شبکه های اجتماعی داخلی توسط نهادها، هنرمندان، سیاست مداران و... می باشد.

اقدام خوبی که اخبار 20:30 و شبکه کودک انجام داده اند و جزو اولین هایی هستند که به جای تبلیغ شبکه های اجتماعی خارجی، پیام رسان ایرانی سروش را تبلیغ می کنند و این اقدام واقعا قابل تحسین است و باید برنامه های پرطرفدار دیگری نظیر برنامه نود هم به جای تبلیغ کانال های شان در پیام رسان های خارجی، شبکه های اجتماعی داخلی را تبلیغ کنند، اگر این اقدام صورت گیرد و از تولیدات داخلی در هر زمینه ای استقبال شود باعث اشتغالزایی جوانان و رشد و توسعه اقتصاد سایبری خواهد شد.

سید حسین ابراهیمی - ملارد / خبرنگار افتخاری جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
44
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
سروش میتونه جای تلگرام رو بگیره

نیازمندی ها