فرماندار جدید رشت معرفی شد

طی مراسمی با حضور استاندار گیلان سید عیسی مهدوی به عنوان فرماندار جدید رشت معرفی شد.
کد خبر: ۶۴۵۴۲۱
فرماندار جدید رشت معرفی شد

محمد علی نجفی استاندار گیلان ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت گفت: بارویکردی که ما در دولت تدبیر و امید داریم فرماندار جدید باید توسعه همه جانبه رشت را سرعت دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهرستان رشت با توجه به نزدیک بودن به بزرگترین حوزه بندری شمال کشور و بالابودن آمار صادرات در این بخش نقش کمرنگی در صادرات دارد، اظهارداشت: بالا بردن سهم صادراتی این شهرستان باید از اولویت ما باشد و در این زمینه نیز اتاق بازرگانی بازرگانی باید فعال تر کند.
وی آلودگی منابع آب های سطحی شهر رشت از جمله دو رودخانه گوهررود و زرجوب را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و تصریح کرد: وجود رودخانه در تمامی شهرهای جهان یک توانمندی مهم محسوب می شود این در حالیست که دو رودخانه شهر رشت سال هاست که موجب رنج شهروندان شده است و باید تلاش کنیم با احیای این دو رودخانه از آن برای توسعه این شهر استفاده کنیم.

نجفی حضور سالانه چند میلیون مسافر در شهرستان رشت را فرصتی مهم برای این شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: با افزایش امکانات گردشگری باید از توقف مسافران در این شهرستان بیشترین بهره را برد.

وی از تلاش های فرماندار سابق و همکاران وی در بارش برف اخیر و طول مسئولیت اش قدردانی کرد و افزود: جای خرسندی است که امروز مدیران در جایگاهی هستند که مکان و زمان برای آنها مفهومی ندارد و هرچه دارند برای خدمت گذاری به مردم صرف می کنند.

نجفی حضور باشکوه مردم در انتخابات و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را بیانگر تکلیفی سنگین بر دوش همه مسئولان دانست و گفت: همه مسئولان باید آنچه در توان دارند برای خدمت رسانی به مردم صرف کنند.

سید عیسی مهدوی فرماندار جدید رشت نیز در این مراسم کاهش بیکاری اولویت مهم اجرایی در این شهرستان اعلام کرد و با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و ایجاد فرصتی جدید برای خدمت رسانی به مردم گفت: میانه روی پیش از آنکه یک مشی سیاسی باشد یک ارزش اخلاقی بوده و مومن معتدل، ولایتمدار است.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات سید ولی الله عظمتی فرماندار سابق رشت سید عیسی مهدوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشت معرفی شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها