استاندار گلستان

در گفتار، منش و رفتار آیت الله رئیسی اخلاص موج می زد

زنگانه با بیان اینکه شهدا در مسیر زندگی رنگ و بوی دیگری دارند و به خدا پیوسته هستند، گفت: در گفتار، منش و رفتار آیت الله رئیسی اخلاص موج می زد.
زنگانه با بیان اینکه شهدا در مسیر زندگی رنگ و بوی دیگری دارند و به خدا پیوسته هستند، گفت: در گفتار، منش و رفتار آیت الله رئیسی اخلاص موج می زد.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۶۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان علی محمد زنگانه امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) در گفتگوی خبری با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب، عزیز و مردمی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، گفت: در این مدت نکات ارزشمندی در شخصیت ولایی ایشان دیدیم و حقیقتا کسی که می خواست به مقام شهادت برسد باید قبلش شهید باشد و این مسئله در آیت‌الله رئیسی مشهود بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه شهدا در مسیر زندگی رنگ و بوی دیگری دارند و به خدا پیوسته هستند، افزود: در گفتار، منش و رفتار آیت الله رئیسی اخلاص موج می زد.

وی با اشاره به منش رفتاری آیت الله رئیسی با کودکان و با مردم، ادامه داد: این نوع رفتار ایشان یادآور قصه‌های راستین آقا علی‌بن ابیطالب بود.

زنگانه اظهارداشت: در آینده اسرار زیادی از زندگی ایشان بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: در سفر به مراوه‌تپه ایشان تاکید داشتند که بین مردم حاضر شوند و شهید موسوی محافظ آقای رئیس جمهور از من خواستند که کمک کنیم که اوضاع مدیریت شود اما آقای رئیس جمهور در نهایت در یکصد متری محل سخنرانی هیچکس نتوانست ایشان را نگه دارد و بین مردم حاضر شدند.استاندار گلستان با تشریح برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی مانند مردمداری، با ذکر خاطره‌ای از سفر چند ماه قبل ایشان به مراوه‌تپه گفت: در آن سفر بر خلاف اصرار محافظ برای پیاده‌نشدن از خودرو، رئیس جمهور در نهایت به فاصله ۱۰۰ متری محل سخنرانی از ماشین پیاده شد و هیچکس نتوانست مانع حضور وی در جمع مردم شود.

علی‌محمد زنگانه بیان کرد: در سفر به مراوه‌تپه شهید رئیسی تاکید داشت بین مردم حاضر شود. در آن شرایط شهید موسوی (محافظ رییس جمهور) از من خواست کمک کنم اوضاع مدیریت شود اما آیت‌الله رئیسی بدون توجه به این توصیه‌ها به جمع مردم پیوست.

اشاره استاندار گلستان به سفر ۳۰ دی ماه آیت‌الله رئیسی به شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه در جریان دور دوم سفر استانی به گلستان است که استقبال پرشور مردم خونگرم این شهرستان موجب شد رییس جمهور به احترام مردم از خودرو پیاده شود و بدون تشریفات در سیل جمعیت به محل سخنرانی حرکت کند.

استاندار گلستان در ادامه گفت: وقتی منش شهید رئیسی را در رفتار با کودکان و با مردم می‌دیدم یاد حضرت علی (ع) می‌افتادم. مطمئنم هستم در آینده اسرار زیادی از زندگی رئیس جمهور بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

زنگانه بیان کرد: در مدت همکاری با رئیس جمهور در دولت سیزدهم نکات ارزشمندی در این شخصیت ولایی دیدم. او را کسی یافتم که به گفته شهید سلیمانی چون می‌خواست به مقام شهادت برسد باید قبلش شهید باشد و ما این را در آیت‌الله رییسی ‌دیدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها