مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مطرح کرد؛

تلاش‌ مناطق نفت خیز جنوب در راستای دیپلماسی انرژی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تلاش ها در راستای دیپلماسی انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۱۲

جام جم آنلاین _ خوزستان، علیرضا دانشی امروز ( جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه) در سومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در تهران در نشست با سفیر یمن در ایران اظهار کرد: در دولت سیزدهم یکی از موضوعات مهمی که در کنار همه فعالیت ها و تلاش ها برای بالندگی بهتر صنعت مد نظر قرار گرفته، بحث صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور است.

 

وی با بیان اینکه گفت و گو با سفیر یمن در خصوص صدور خدمات فنی و مهندسی بسیار خوب بوده است، افزود: خوشبختانه ارتباطات بسیار خوبی با کشور های مختلف شکل گرفته است و اکنون نیز کشور یمن درخواست های خوبی را در این خصوص ارائه کرده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در نشست هایی مباحث مطرح شده از سوی کشور یمن برای استفاده از خدمات فنی و مهندسی مناطق نفت خیز جنوب را بررسی خواهیم کرد و آنچه را که بتوانیم انجام دهیم به این کشور ارائه خواهیم داد‌.

 

دانشی با بیان اینکه صدور خدمات فنی و مهندسی در جهت بالندگی کشور بسیار موثر است، عنوان کرد: ورود به فاز صدور خدنات فنی و مهندسی می تواند فرصت های بهتری را برای کشور رقم بزند.

 

وی درخصوص تلاش‌های مناطق نفت خیز جنوب برای دیپلماسی انرژی و ارتقا روابط در این زمینه گفت: مناطق نفت خیز جنوب به شدت علاقمند به دیپلماسی انرژی است اما این مساله به دیپلماسی وزارت نفت مرتبط است تا در این زمینه تسهیل گری داشته باشد.

 

دانشی در پایان خاطرنشان کرد: مناطق نفت خیز جنوب ظرفیت بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی و مهندسی دارد و امیدواریم در این زمینه اقدامات شایسته ای را انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها