کابینت نئوکلاسیک از جدیدترین و محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه

این روزها کابینت‌های نئوکلاسیک بسیار ترند شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. اگر برای شما هم جالب است که بدانید کابینت نئوکلاسیک چیست؟ این مقاله برای شما نگارش شده است. حتما با خواندن ادامه مطلب دلایل محبوبیت کابینت نئوکلاسیک را درک خواهید کرد و شاید بخواهید که آشپزخانه خود را با این کابینت‌ها زیباتر کنید؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
این روزها کابینت‌های نئوکلاسیک بسیار ترند شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. اگر برای شما هم جالب است که بدانید کابینت نئوکلاسیک چیست؟ این مقاله برای شما نگارش شده است. حتما با خواندن ادامه مطلب دلایل محبوبیت کابینت نئوکلاسیک را درک خواهید کرد و شاید بخواهید که آشپزخانه خود را با این کابینت‌ها زیباتر کنید؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۴۳۶۳۶۹

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

بسیاری از طراحان و دیزاینرهای دکوراسیون داخلی، با تلفیق دو سبک کابینت مدرن و کابینت کلاسیک نوعی دیگر از کابینت آشپزخانه را طراحی کرده‌اند که به کابینت نئوکلاسیک معروف است. در نتیجه این سبک کابینت با تمامی انواع دکوراسیون داخلی سازگار است. کابینت های روکش وکیوم، پولیشی و پلی اورتان در طراحی کابینت نئوکلاسیک بسیار مناسب و جذاب هستند.

جنس مغزی این مدل از کابینت‌ها اغلب از MDF با کیفیت بالا ساخته می‌شود که جزئیات زیبا، لوکس و ظاهر شکیلی را به کار اضافه می‌کند. جالب است که بدانید اغلب در طراحی کابینت‌های نئوکلاسیک از رنگ‌های قهوه‌ای، ماهاگونی، طلایی، سرمه‌ای، طوسی، سفید و تراشه‌های طلا و نقوش فلزی استفاده می‌شود. شاید به دلیل همین جزئیات زیبا، اما مهم باشد که حالا آن‌ها را به‌عنوان محبوب‌ترین سبک کابینت‌های آشپزخانه می‌دانند و درخواست نصب آن‌ها زیاد شده است.

کابینت نئوکلاسیک از جدیدترین و محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه

دلایل محبوبیت کابینت نئو کلاسیک

همانطور که می‌دانید، آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است و مدل معماری و تجهیزات آن نقش مهمی در زیبایی و جذابیت منزل دارد. کابینت‌های نئوکلاسیک یکی از بهترین و جدیدترین انتخاب‌ها برای زیباسازی فضای آشپزخانه هستند که در ادامه مطلب علت محبوبیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • طراحی زیبا و شیک: کابینت‌های نئوکلاسیک با جزئیات فراوان، حکاکی‌های زیبا و خطوط درهم پیچیده و جذاب کلاسیکی به آشپزخانه شما ظاهری شیک و زیبا می‌بخشند.

  • استفاده از جنس‌های باکیفیت: یکی از مهم‌ترین مزایای خرید و نصب کابینت نئوکلاسیک در آشپزخانه‌ها کیفیت عالی و بالای آن‌هاست.

  • تنوع در انتخاب رنگ و طرح: این مدل از کابینت‌ها در تنوع رنگ‌ و طرح زیادی ارائه می‌شوند که با‌توجه‌به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

  • هماهنگی با محیط: طراحی نئوکلاسیک این امکان را به شما می‌دهد که کابینت‌ها را با دیگر قسمت‌های منزل، مانند نمای دیوارها یا سقف، هماهنگ کنید.

  • انعطاف‌پذیری در طراحی: یکی دیگر از مزایای خرید کابینت‌های نئو کلاسیک امکان طراحی آن‌ها متناسب با فضای آشپزخانه و طرح پیشنهادی است؛ بنابراین به راحتی می‌توان از آن‌ها برای هر نوع آشپزخانه‌ای با هر فضایی استفاده کرد.

  • هماهنگی با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی: ازآنجایی‌که این کابینت‌ها تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن هستند؛ بنابراین به راحتی با همه سبک‌های دکوراسیون هماهنگ هستند. این ویژگی باعث شده است که مطابق سلیقه اکثر افراد باشند.

قیمت کابینت نئوکلاسیک

حال که دلایل محبوبیت کابینت نئوکلاسیک را شرح دادیم، بد نیست که به یکی از پرسش‌های پرتکرار درباره این کابینت‌ها نیز پاسخ دهیم؛ درواقع بیشتر افراد می‌خواهند بدانند که قیمت کابینت نئوکلاسیک چند است یا بر اساس چه عواملی تعیین می‌شود؟ در ادامه مطلب مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت این کابینت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

  • جنس و کیفیت مواد اولیه: استفاده از جنس‌های با کیفیت بالا و مصالح متمایز در تولید کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین عواملی است که قیمت خرید را افزایش می‌دهد.

  • تعداد و اندازه واحدها: تعداد و نوع کابینت‌ها، اندازه آن‌ها و افزودن جزئیات اضافی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت نهایی داشته باشد.

  • طراحی و جزئیات دست‌ساز: کابینت‌های دارای حکاکی‌ها، نقوش دست‌ساز و جزئیات هنری، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

  • نحوه تولید: کابینت‌های ساخت دستگاه معمولا قیمت کمتری نسبت به کابینت‌های دست‌ساز دارند.

  • برند و سازنده: همانطور که می‌دانید بازار پر از انواع برندهای کابینت است. هرچه که برند و سازنده شناخته‌شده‌تر باشد و محصولات باکیفیت‌تری را ارائه دهد، در نهایت قیمت خرید نیز بیشتر خواهد بود.

کابینت نئوکلاسیک از جدیدترین و محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه

نکات مهم در زمان خرید کابینت نئو‌کلاسیک

اگر تصمیم خود را برای خرید کابینت‌های نئوکلاسیک قطعی کرده‌اید، بهتر است که چند نکته مهم را در این‌خصوص در نظر بگیرید. مورد اول، اندازه‌گیری دقیق ابعاد و فضای موجود آشپزخانه است. چنانچه که در این مورد تخصص ندارید و ممکن است که اشتباه کنید، بهتر است که از تکنسین‌های ماهر کمک بگیرید. از دیگر نکات مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس و کیفیت ساخت

نکته مهم دیگر اطمینان از کیفیت ساخت کالاست. زمانی که شما یک انتخاب باکیفیت داشته باشید، برای سال‌های زیادی می‌توانید بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنید.

طراحی و استایل

انتخاب استایل و طراحی کابینتی که با دیگر اجزای آشپزخانه و دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد، اهمیت دارد. بهتر است از رنگ‌های خنثی برای کابینت‌ها استفاده کنید تا درصورت تغییر رنگ دکوراسیون به خوبی با سایر اجزا هماهنگ شوند.

سیستم باز و بسته شدن

هنگام تحویل کار، از عملکرد صحیح و راحت مکانیزم باز و بسته شدن کابینت‌ها اطمینان حاصل کنید.

قیمت و بودجه

همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد، عوامل مختلفی در تعیین قیمت کابینت نئوکلاسیک نقش دارند؛ بنابراین بر اساس بودجه خود گزینه‌های مختلف را بررسی و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

خدمات پس‌از‌فروش

خرید از فروشگاهی که خدمات پس‌از‌فروش دارد، اطمینان‌خاطر بیشتری را به‌جهت کیفیت و حل مشکلات احتمالی به شما هدیه می‌دهد.

نصب و تحویل

بااینکه فاکتورهای دیگر نیز همگی از مهم‌ترین شرایط خرید هستند؛ اما بررسی شرایط نصب و تحویل کابینت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است این مورد را از قبل بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

بهترین و معتبرترین فروشگاه خرید کابینت‌های نئوکلاسیک

همانطور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره شد، آشپزخانه قلب خانه است و اطمینان از کیفیت کار و مناسب بودن قیمت‌ها برای خرید و نصب کابینت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین مهم است که در زمان خرید از معتبربودن فروشگاه اطمینان حاصل کنیم. آرشام دکور یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های دکوراسیون داخلی و طراحی کابینت است که به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون فضای منزل و حتی آشپزخانه را با بهترین کیفیت و بهترین شکل چیدمان کنید. به‌نظر شما یک فروشگاه دکوراسیون داخلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها