انصارالله:

توقیف کشتی اسرائیلی جدیت نیروهای مسلح در حمایت از غزه را ثابت می‌کند

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب گفت که توقیف کشتی اسرائیلی جدیت نیروهای مسلح در حمایت از مقاومت در غزه را ثابت می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۲۸
توقیف کشتی اسرائیلی جدیت نیروهای مسلح در حمایت از غزه را ثابت می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از المسیره، محمد عبدالسلام گفت: وظیفه هر انسان آزاده‌ای در جهان است که هر چه در توان دارد برای جلوگیری از تجاوز (رژیم) اسرائیل به غزه انجام دهد؛ زیرا در جهانی که فقط زبان زور را می‌فهمد، محکوم و اعلام انزجار کردن بی فایده است.

وی افزود: جهان باید بداند که جنایات دشمن (رژیم) اسرائیل در غزه از هر حدی فراتر رفته و هر مقدسی را زیر پا گذاشته است.

سخنگوی جنبش انصارالله اضافه کرد، برای جلوگیری از گسترش درگیری، باید تجاوز (رژیم) اسرائیل به نوار غزه متوقف شود.

عبدالسلام در پایان گفت: توقیف کشتی اسرائیلی گامی عملی است که جدیت نیروهای مسلح را در حمایت از مقاومت در غزه ثابت می‌کند.

از سوی دیگر محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن در گفت وگو با الجزیره گفت: در صورتی که جنگ علیه غزه متوقف نشود، گزینه‌های زیادی پیش روی خود خواهیم داشت.

پیش تر نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای درباره جزئیات توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تاکید کرد که تمامی کشتی‌های این رژیم و همچنین کشتی‌های در تعامل با تل‌آویو هدف مشروع نیروهای مسلح یمن هستند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که شبکه العربیه عصر امروز (یکشنبه) از توقیف یک فروند کشتی صهیونیستی توسط نیروهای وابسته به جنبش انصارالله یمن خبر داد.

در همین حال منابع موثق المیادین اعلام کردند: نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی اسرائیلی را در اعماق دریای سرخ توقیف کنند و ۵۲ نفر در این کشتی اسرائیلی بازداشت شدند.

طبق گفته این منابع، خدمه کشتی و سرنشینان آن در حال حاضر تحت بازجویی هستند و ملیت آنها توسط نهادهای مربوطه یمن تائید شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز با تائید این خبر اعلام کردند: این کشتی که تحت کنترل انصارالله قرار گرفته متعلق به رامی اونگر یک تاجر اسرائیلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها