کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان؛

خودنمایی زمستان در اولین روز اسفند در کرمانشاه/ بارش‌ها تا فردا ادامه دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی که امروز در سطح استان مستقر شده همچنان تا فردا شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار کرد: سامانه بارشی که امروز در سطح استان مستقر شده همچنان تا فردا شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارش امروز به ویژه در نیمه شرقی و نواحی جنوبی استان از نمود بیشتری برخوردار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش که در پاره‌ای از نقاط با گرفتگی معابر عمومی همراه خواهد شد ممکن است در نواحی سردسیر به شکل رگبار برف هم دیده شود.

وی خلطرنشان کرد: امروز احتمال رگبار پراکنده تگرگ به خصوص در مناطق گرمسیر و کوهستانی و همچنین غبارآلود شدن هوا به ویژه در نواحی مرزی دور از انتظار نخواهد بود.

حق‌پرست افزود: از روز دوشنبه تا پنجشنبه در حالی که میانگین دمای هوا افزایش خواهد داشت بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی در پایان، اضافه کرد: در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده موج ناپایدار دیگری از جو منطقه عبور می‌کند و در بعضی ساعات شرایط را برای وقوع بارش‌های در سطح استان فراهم می‌کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها