تکذیب خبر گاز رسانی به ویلا‌های غیرمجاز در فیروزکوه

عباس رضایی گفت: طول مسیر این ویلا‌ها تا مرکز بافت روستا ۴ کیلومتر است که در این کلیپ ۱۰ کیلومتر عنوان شده است.
کد خبر: ۱۳۴۶۵۹۵


به گزارش جام جم آنلاین تهران،در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر گازرسانی بطول ۱۰ کیلومتر به ویلا‌های خارج از بافت روستای وشتان فیروزکوه، دادستان این شهرستان موضوع را تکذیب کرد

وی افزود: از خرداد سال ۹۹ عملیات گازرسانی به این ویلا‌ها با ورود مدعی العموم متوقف شده است و هیچ فعالیتی از سال گذشته تا کنون در این زمینه انجام نمی‌شود.
بخشدار بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه گفت: زمین این ویلا‌ها از سال‌های گذشته توسط مالک از اشخاص حقیقی با مدارک قانونی خریداری شده است و ساخت بنا‌ها هم بر اساس مجوز‌های قانونی از همان سال‌ها شروع شد.
روح اله بوربوری افزود: حتی برای حفر کانال گازرسانی به این ویلا‌ها مجوز قانونی صادر شده است.
وی گفت: با اعتراض اهالی این روستا مبنی بر قرار گرفتن بنا‌ها در زمین‌های منابع طبیعی؛ شکایتی در این خصوص از سوی دستگاه‌های متولی تنظیم و به دادستانی شهرستان ارجاع داده شد.
بخشدار بخش ارجمند افزود: پرونده برای بررسی مراحل قانونی و صدور حکم در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان باز است و تا صدور حکم نهایی هیچ خدمات زیر بنایی و تاسیساتی به این ویلا‌ها ارایه نخواهد شد.


اخیرا فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن شخصی با تصویر برداری از کانال‌های حفر شده برای گازرسانی به ویلا‌های بالادست روستای وشتان اعتراض خود را از اجازه ساخت و گازرسانی به ویلا‌ها (عنوان شده ویلا‌های آقازاده‌ها) اعلام کرده و خواستار ورود مسیولین برای جلوگیری از ادامه کار شده است.
گفتنی است این کلیپ یکسال گذشته هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که قبل از آن هم دادستان دستور توقیف عملیات را صادر کرده بود

newsQrCode
برچسب ها: گاز ویلا حفر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها