نگاهی به روند استفاده از انرژی پاک در کشورهای بزرگ

تکاپوی انرژی‌های پاک برای تامین برق جهان

مدیر منطقه 4 عملیات گاز خراسان رضوی خبر داد:

تأمين برق پايدار ايستگاه‌هاي كاتديك با استفاده از سيستم انرژي خورشيدي

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: در یک حرکت ابتکاری و در راستای سیاست‌های مدیریت انرژی، دو ایستگاه حفاظت کاتدیک منطقه، به پنل‌های خورشیدی مجهز شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد کامل با اعلام این خبر افزود: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به عنوان یک اصل در حوزه مدیریت انرژی مطرح می‌باشد و از جمله مزاياي ارزشمند آن، كاهش مصرف سوخت‌هاي فسيلي در سطح كلان و در نتيجه، كاهش آلودگي هوا مي‌باشد و اين يكي از راهكارهاي مناسب كمبود و قطع برق به ويژه در روزهاي گرم سال است.
وی با بیان اینکه در همین راستا دو ایستگاه حفاظت کاتدیک منطقه به کمک پنل‌های خورشیدی برق‌دار شده‌اند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به کمک توانمندی همکاران این منطقه، دو ايستگاه كاتديك ارميان و مياندشت برروي خط 48 اينچ شاهرود-كاهك با استفاده از انرژي خورشيدي برق‌دار و دو ايستگاه مزبور راه‌اندازي شده است.
مدیر منطقه چهار عمليات انتقال گاز هدف از اجرای این پروژه را افزایش بیشتر پتانسيل حفاظتي و خط لوله 48 اينچ شاهرود-كاهك و افزايش پايداري و طول عمر خط لوله گاز دانست و تصریح کرد: براي اولين بار از سيستم انرژي خورشيدي براي تأمين برق ايستگاه‌هاي كاتديك در نقاط دور افتاده، در اين منطقه استفاده شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها