معمای جسدی پشت ون

چند شب پیش ساکنان خیابان سانیبل در شهر فیلادلفیا آمریکا به پلیس زنگ زده و گفتند که یک مورد دزدی از خانه‌ای در محله‌شان در حال وقوع است. آنها در تماس خود از یک خودروی ون گفتند که در حال فرار از صحنه بود. بر اساس گزارش شبکه ای‌بی‌سی، وقتی نیروهای پلیس چند دقیقه بعد به محل رسیدند با صحنه‌ای روبه‌رو شدند که فراتر از یک دزدی ساده بود.
کد خبر: ۱۳۰۴۵۶۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، زمانی که نیروهای پلیس به محل رسیدند، ماشین ون پشت یک چراغ قرمز توقف کرده بود.

به گفته اریک گریپ، سخنگوی پلیس فیلادلفیا، وقتی نیروهای پلیس این ون را متوقف کرد، دو سرنشین آن بدون هیچ مقاومتی خود را تسلیم کردند و راننده ون پس از دستگیری و در همان لحظه اول خطاب به نیروهای پلیس گفت: من هیچ ربطی به این ماجرا ندارم؛ یک جنازه پشت ماشین قرار دارد.

چند دقیقه بعد نیروهای پلیس با جنازه‌ای روبه‌رو شدند که چند قسمت از بدنش بریده شده بود. ماموران در ادامه جست‌وجوی خود یک سلاح نیز در ماشین پیدا کردند؛ البته این پایان جست‌وجوهای نیروهای پلیس نبود و در کمتر از ۲۴ساعت، بخش دیگری به این جنایت اضافه شد. یک روز بعد نیروهای پلیس در فاصله حدود یک کیلومتری محل توقف ماشین ون، یک دست و یک پا داخل سطل زباله‌ای پیدا کردند. در حالی که هنوز نتایج تحقیقات مشخص نشده اما برخی منابع می‌گویند این دست و پا ممکن است متعلق به همان جنازه پشت ون باشد.

بنا به گفته پلیس، این سطل زباله پشت خانه مردی حدود ۶۰ساله به نام پیتر جرالد قرار دارد.

همسایه‌های جرالد به نیروهای پلیس گفتند که جرالد و ماشین او از حدود یک هفته پیش گم‌شده و دیگر آن را در پارکینگ ندیده‌اند.

ماموران در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند که فردی ناشناس قصد داشته در پشت این خانه جنازه‌ای را بسوزاند اما چون موفق نبوده تکه‌هایی از جسد مقتول را در سطل زباله انداخته است. گرچه راننده ون و دیگر سرنشین آن دستگیر شده‌اند اما هنوز هیچ اتهامی متوجه آنها نیست.

بنا به گفته همسایه‌ها، جرالد، ماساژور مرکزی در نزدیکی محل سکونتش بوده است. آنها می‌گویند جرالد رابطه بسیار صمیمی با افراد ساکن در آن منطقه داشته و از هر فرصتی برای کمک به آنها استفاده می‌کرده است. با گذشت چند روز از این ماجرا، هنوز اثری از جرالد ۶۰ساله پیدا شده است.

میثم مزینانی - حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها