امروز و در مراسمی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، LWA که نسل جدیدی از تکنولوژی بهره گیری همزمان از ارتباطات نسل چهارم موبایل (LTE) و اینترنت پرسرعت بیسیم (وای فای) است، توسط اپراتور همراه اول تست شد. این فناوری در راستای رسیدن به نسل پنجم تلفن همراه در دنیا مرسوم شده است و امروز در حضور محمود واعظی تست شد.
کد خبر: ۹۹۶۶۴۰
جدیدترین تکنولوژی اینترنت پرسرعت موبایل توسط اپراتور همراه اول تست شد

مروز و در مراسمی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، LWA که نسل جدیدی از تکنولوژی بهره گیری همزمان از ارتباطات نسل چهارم موبایل (LTE) و اینترنت پرسرعت بیسیم (وای فای) است، توسط اپراتور همراه اول تست شد. این فناوری در راستای رسیدن به نسل پنجم تلفن همراه در دنیا مرسوم شده است و امروز در حضور محمود واعظی تست شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

این تکنولوژی که برای مناطقی که دارای کمبود فضای فرکانسی هستند قابل استفاده خواهد بود، 5 برابر سرعت دانلود اطلاعات را نسبت به تکنولوژی LTE خواهد داشت و پیش بینی می شود که حداقل سرعت آن 700 مگابیت و حداکثر تا یک گیگابیت در ثانیه باشد.
در این مراسم جدیدترین تکنولوژی اینترنت پرسرعت موبایل مبتنی بر فناوری LTE و وای فای که امکان سرعت دانلود 5 برابر بیشتر از نسل چهارم موبایل را فراهم می کند، تست شد. در این تست، سرعت دانلود اطلاعات از طریق این فناوری موبایلی 650 مگابیت در ثانیه بود.

این پروژه هم اکنون توسط شرکت مخابرات در حال تست در 25 هزار نقطه دسترسی مخابراتی کشور است که بر روی 11 نوع گوشی موبایل قابل پشتیبانی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها