به نظر می‌رسد اچ تی سی دو گوشی U Play و U Ultra را روز ۲۳ دی‌ماه معرفی خواهد کرد. حالا قبل از معرفی رسمی شاهد فاش شدن تصاویر و مشخصات فنی این دو گوشی هستیم.
کد خبر: ۹۸۸۸۷۸
تصاویر و مشخصات فنی اچ تی سی یو پلی و یو اولترا

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، اچ‌تی‌سی دعوت‌نامه‌ی خود برای مراسم روز ۲۳ دی ماه را ارسال کرده است و احتمال می‌رود در این روز شاهد معرفی فبلت اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی باشیم. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی یو اولترا فبلتی ۶ اینچی و یو پلی نیز گوشی ۵.۲ اینچی باشد.

حال توسط حساب کاربری ویبو با نام Upleaks شاهد فاش شدن مشخصات فنی و تصاویری از این دو گوشی هستیم. بنا بر اطلاعات منتشرشده، اچ‌تی‌سی یو اولترا دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. به علاوه پردازنده‌ی دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ است و ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی خواهد کرد. دوربین دوگانه‌ی ۲۴ و ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار خواهند داشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای تصاویر سلفی در نظر گرفته می‌شود. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی از سایر مشخصات این گوشی خواهند بود.

همچنین اچ‌تی‌سی یو پلی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و وظیفه‌ی پردازشی نیز بر عهده‌ی پردازنده‌ی هلیو پی 10 مدیاتک خواهد بود. ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت در پنل جلوی گوشی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

همچنین در یکی از تصاویر، صفحه نمایش دومی همانند ال‌جی وی 20 مشاهده می‌کنیم.

البته باید در نظر داشته باشید که این اطلاعات به هیچ عنوان تأیید نشده‌اند و با توجه به اینکه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ را به‌احتمال قوی برای اولین بار در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ خواهیم دید، احتمال استفاده از همین پردازنده در گوشی هوشمندی از اچ‌تی‌سی قبل از گوشی سامسونگ کمی عجیب به نظر می‌رسد.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها