اینستاگرام در اپدیت جدید خود تغییراتی داده است که شامل ایجاد قابلیت های منحصر به فردی است. معمولا تغییرات و قابلیت های جدید اینستاگرام که به طور میانگین هر ۴ ماه یک بار از سوی طراحان این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران قرار داده می شود. اخیرا اینستاگرام قابلیت های جالبی مانند به اشتراک گذاری تصاویر GIF در استوری اینستاگرام را ر اختیار کاربران گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس این شبکه اجتماعی قرار داده است.
کد خبر: ۹۸۷۲۶۹
زنده شدن گوشی‌های آیفون توسط اینستاگرام

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، بر اساس اعلام سازنده اینستاگرام Mike Krieger به زودی ۳ قابلیت جدید به اینستاگرام افزوده خواهد شد. این قابلیت های عبارتند از پشتیبانی از محدوده رنگی بیشتر برای گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، به اشتراک گذاری تصاویرGIF در استوری اینستاگرام و تبدیل تصاویر Apple Live Photo به حالت Boomerang در واقع اپلیکیشنی است که تصاویر ثبت شده در حالت Live با گوشی های آیفون را به ویدیوهای کوتاه تبدیل می کند که می توان آن ها در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این قابلیت جدید به صورت خودکار به اپلیکیشن اینستاگرام نصب شده بر روی گوشی های آیفون۷ و آیفون ۷ پلاس افزوده می شود و نیازی برای به روز رسانی اپلیکیشن توسط کاربر وجود ندارد.

همچنین اینستاگرام حاوی سایر قابلیت های iPhone-Exclusive دیگری مثل فیلترهای رنگی خاص، فوکوس و یا بزرگ نمایی با یک انگشت در گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و میانبر ۳D Touch برای دوربین استوری اینستاگرام است.

پیش از این قرار دادن تصاویر GIF در استوری اینستاگرام نیاز به استفاده از اپلیکیشن Boomerang به صورت جداگانه داشت. اما حالا به اشتراک گذاری تصاویر GIF بسیار ساده شده است.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که قابلیت های افزوده شده به اینستاگرام که در واقع همان قابلیت های اصلی و خاص گوشی های آیفون مثل به اشتراک گذاری تصاویر GIF در استوری اینستاگرام هستند آیا در اختیار کاربران اندرویدی اینستاگرام نیز قرار خواهد گرفت یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها