در بازی FIFA 17 با استفاده از ترفند‌هایی می‌توان بعضی از امکانات بازی را از جمله بودجه و ظرفیت‌های بازیکنان را تغییر و افزایش داد.
کد خبر: ۹۸۶۸۵۳
ترفندها و تقلب‌های حالت حرفه ای بازی FIFA2017

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، حالت حرفه‌ای بازی FIFA 17 سال‌ها است که یکی از حالت‌های محبوب این بازی است. اما چطور می‌توان امتیاز بیشتری را با رفع محدودیت‌ها و یافتن نقاط ضعف برای باشگاه‌تان فراهم کنید؟ این امتیاز می‌تواند پول نقدی باشد که پس از افزایش ظرفیت‌های بالقوه بازیکنان‌تان به دست می‌آید. ما تعدادی روش برای اینکه بالاتر از بقیه باشید، پیدا کرده‌ایم.
پس انداز پول به دست آمده تا پایان فصل

شما جام قهرمانی را در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی به دست آورده‌اید و ۱۲۰ میلیون یورو هم در بودجه نقل و انتقالات به دست آورده‌اید. با بودجه به دست آمده می‌توانید برای یک فصل دیگر، تیمی استثنایی را ایجاد کنید. آیا برای پیش پرداخت فصل بعدی حاضرید ۸۰ میلیون یورو را انتقال دهید؟ زمانی که احساس کنید برای تلاش‌هایتان پاداش مالی در نظر گرفته نشده است، نا‌امید می‌شوید، بنابراین بایستی قبل از پایان فصل از تمام برد‌هایتان استفاده کنید. بسیاری برای راه‌اندازی شبکه‌های استعداد‌یابی و دادن قرارداد‌های جدید به بازیکنان از بودجه استفاده خواهند کرد، اما روشی هم وجود دارد که می‌توانید تمامی پول خرج شده را دوباره برای فصل بعدی به حساب‌تان بازگردانید. در مرحله اول به قسمت تخصیص بودجه خود بروید و بخش زیادی از بودجه را به نفع دستمزد‌های خود‌تان ذخیره کنید. ۹۰ درصد آن‌را به حساب خود و ۱۰ درصد آن‌را به نقل و انتقالات اختصاص دهید. در گام بعدی به قسمت قرار‌داد بازیکن‌تان رفته و اسامی بازیکنانی که می‌خواهید در شروع فصل بعدی بفروشید را مشخص کنید. به عنوان مثال این انتخاب‌ها می‌تواند از بین محمد الننی در آرسنال، جان اوبی میکل در چلسی و لوکاس سیلوا در رئال مادرید باشد. به آن‌ها قرارداد‌های جدیدی را پیشنهاد کنید، مثلا تا یک میلیون یورو در هفته. سپس برای شروع فصل بعدی، به دنبال بازیکنان جوان با ظرفیت‌های قوی و مشابه باشید، گدیون زلالم از آرسنال و فده از سویلا آتلتیکو گزینه‌های مناسبی خواهند بود. زمانی که قصد خرید بازیکن را دارید، پیشنهادی پایین تر از آنچه قیمت آن‌هاست، ارائه دهید، اما بازیکن خود‌تان را با دستمزدی پایین به عنوان بخشی از معامله اضافه کنید. اگر همه چیز درست پیش برود، پول دوباره به شما برگشت داده می‌شود و می‌توانید آنرا به حساب خود انتقال دهید. اگر با بازیکنان بیشتری این ترفند را انجام دهید، پول بیشتری به دست خواهید آورد.
دستیابی به اهداف فروش‌های پیراهن

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در حالت حرفه‌ای اضافه شده، امکان داشتن اهداف ارائه و تبلیغ نام تجاری با استفاده از فروش پیراهن‌ها است. روش معمول برای دستیابی به این اهداف جذب کمپانی‌های بزرگ، برد‌های منظم و مرتب و به دست آوردن تروفی‌ها است، اما با استفاده از یک ترفند کوچک می‌توانید یک یا دو بار در یک فصل به این اهداف دست یابید. ابتدا به قسمت Finances رفته و سپس قسمت Transactions را باز کرده و نگاهی به فروش‌های پیراهن بکنید. سه بازیکنی که بیشترین فروش پیراهن را داشته اند، پیدا کنید و سپس کیت نامبر‌های آن بازیکنان را تغییر دهید. حالا کاری که باید بکنید برد بازی بعدی است، در صورتی که بتوانید با یک یا تمام آن بازیکنان گل بزنید، فروش پیراهن‌ها برای آن هفته به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. اگر در قسمت فروش پیراهن‌ها با مشکل مواجه هستید این ترفند می‌تواند کمک خوبی باشد.
افزایش یا تغییر ظرفیت های بازیکن

اگر تعداد زیادی بازیکن جوان در اختیار داشته باشید احتمالا اولین چیزی که به ذهن‌تان خطور میکند ارسال آن‌ها به صورت قرضی است که البته تصمیم اشتباهی نیست، اما روش موثر‌تری هم وجود دارد. هر بازیکن جوان با ظرفیت را انتخاب و به صورت قرضی، آن‌ها را ارسال کنید. خیلی سریع حالت حرفه‌ای را ذخیره و سپس سریعا بازیکن را فرا بخوانید. در اغلب اوقات ظرفیت‌های بازیکنان افزایش خواهد یافت که شما می‌توانید تغییرات را از قسمت وضعیت در گزارش گروه ببینید. اگر آنها ظرفیت ۸۰-۸۵ را داشته باشند یعنی دارای ظرفیت زیادی هستند، ظرفیت ۸۶-۸۸ به معنی بسیار شگفت‌انگیز است و رنج ۸۹-۹۵ نشان می دهد که آن بازیکن می‌تواند ظرفیت حرفه ای شدن را داشته باشد. بازیکنانی با ظرفیت کمتر از ۸۰ در رده بدون ظرفیت جای می‌گیرند. اگر ظرفیت بازیکنی به محض فرا‌خوانی به هر یک از ظرفیت‌های فوق تغییر پیدا کرده باشد، متوجه خواهید شد که ظرفیت آن‌ها افزایش یافته است. با این حال ممکن است این ترفند نتیجه عکس بدهد بنابراین لازم است قبل از فرا‌خوانی بازیکن حتما بازی را ذخیره کنید. ارزش بازیکنان به طور کلی افزایش خواهد یافت. ظرفیت‌های بازیکنان را می‌توانید در وب سایت sofifa.com شناسایی کنید.
استفاده از کاتالوگ EA Sports

این به هیچ وجه ترفند یا تقلب نیست، اما فراموش کردن کاتالوگ EA Sports بسیار آسان است. داشتن قابلیت بازی برگشت حرفه‌ای در بازی‌های حیاتی کاملا کلیدی است و تعدادی آیتم‌های دیگر هم وجود دارد که امکان استعداد‌یابی ستاره‌های آینده و رشد دو برابری در جلسات آموزشی را می‌دهد. اگر باشگاه کوچکی در اختیار‌تان باشد، خواهید توانست با آیتم تصاحب مالی به باشگاه خود پول تزریق کنید. در نهایت شما می‌توانید آیتم‌هایی که به شما نقش مدیریت بین المللی و حتی توانایی ویرایش و تغییر ظاهر بازیکنان‌تان را ارائه می‌کند، ریدیم کنید. با افزایش سطح‌تان در باشگاه فوتبال EA Sports، آیتم‌های بیشتری در کاتالوگ ظاهر خواهند شد، بنابراین در هر بار افزایش سطح‌تان، کاتالوگ را چک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها