بعد از شایعات و حرف و حدیث های فراوان اولین تصاویر از LG G6 لو رفت.
کد خبر: ۹۸۳۴۲۴
اولین تصویر از پرچم‌دار جدید ال‌جی لو رفت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، امروز تصویری از یک گوشی همراه از طرف اکانت توییتر @ShiaMizrachi منتشر شده که گویا پرچم‌دار جدید ال‌جی می باشد که به احتمال زیاد نام G6 را بر روی خود خواهد داشت. این تصویر به نظر می آید که از منبعی قابل اعتماد باشد چون قبلا هم تصاویری از گوشی‌های ال‌جی و سامسونگ از همین اکانت توییتری لو رفته بود

حال با هم نگاهی به زوایای این تصویر که گویای برخی از امکانات این گوشی است می کنیم، وقتی به گوشی نگاه می کنیم می بینیم که در قسمت دوربین ال‌جی همچنان مانند LG G5 و LG V20 عمل کرده است و این گوشی همراه هم دارای دوربین دوتایی خواهد بود. علاوه بر آن سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی قرار گرفته است. البته همانطور که می دانید LG G5 ساختاری ماژولار داشت و متاسفانه در این تصویر مشخص نیست که این گوشی مانند مدل قبلی ساختاری ماژولار دارد یا نه ؛ اما براساس شایعات گفته شده کمپانی ال‌جی دیگر قصد ندارد گوشی ماژولار تولید کند. این احتمال وجود دارد که ساختار ماژولار این گوشی مانند سری Moto Z شرکت موتورولا باشد.

در مورد امکانات این گوشی نبز در شایعات گفته شده است که این گوشی G6 به صفحه نمایش ۵٫۳ یا ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. به احتمال زیاد اسنپ‌دراگون ۸۲۱ یا اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی آن قرار گرفته و ۶ گیگابایت رم خواهد داشت.

شایان ذکر است که گوشی ال‌جی G5 باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض داشت، هنوز مشخص نشده که ظرفیت باتری G6 چقدر است. همچنین همین شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی در اواخر بهمن ماه معرفی می‌شود و اواخر اسفند یا اوایل فروردین هم راهی بازار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها