با این‌که شرکت گوگل تلاش می‌کند خود را به‌عنوان یک شرکت نوآورانه و بلندپرواز به کاربران و رسانه‌ها بقبولاند، اما هسته مرکزی و اصلی‌ترین محصول این شرکت یکی از بی‌تغییرترین و کم‌خطر‌ترین سرویس‌های این شرکت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۸۲۸۲۵
موتور جستجوی گوگل متحول می‌شود

صحبت از موتور جست‌و‌جوی گوگل و تحولات آن در سال‌های گذشته است. حال گوگل تصمیم دارد دستی به سر و گوش این سرویس بکشد و آن را متحول کند.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات احتمالی، اضافه شدن امکان دسترسی آسان به آخرین جست‌وجو‌های کاربران در گوگل در همان صفحه اصلی است. البته در حال حاضر نیز می‌توانید با مراجعه به هیستوری آن را پیدا کنید، اما این روش بسیار ساده‌تر است. ویژگی دوم برای زمانی است که ارتباط کاربر با اینترنت قطع می‌شود. گوگل برای افرادی که بیشتر با مترو و قطارهای شهری زیرزمینی سفر می‌کنند و ممکن است در برخی جاها آنتن نداشته باشند، قابلیت جست‌وجوی آفلاین را آزمایش می‌کند. در این حالت وقتی قصد جست‌وجوی عبارتی را داشته و ارتباطتان با اپراتور ضعیف باشد، گوگل عبارت مورد نظر را ذخیره کرده و زمانی که ارتباط برقرار شد، با اعلانیه به شما اطلاع خواهد داد.

قابلیت «لایت» نیز که آخرین تغییر گوگل است، برای استفاده کسانی خواهد بود که اینترنت ضعیفی دارند. در زمان فعال بودن این حالت، گوگل صفحات بدون عکس را بالاتر از سایت‌های دیگر قرار خواهد داد. البته علاوه بر زمان ارتباط اینترنتی ضعیف، کاربر می‌تواند به صورت دستی نیز حالت لایت را فعال کرده تا از مصرف اینترنت خود کم کند.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها