جوان متهم با تهدید چاقو، مادرش را در خانه زندانی کرده بود

مرد معتاد، اموال خانه پدرش را می‌دزدید

مرد معتادی که اموال خانه پدری‌اش را در شمال‌غرب تهران سرقت می‌کرد، با تهدید مادرش به مرگ و محبوس کردن وی در خانه متواری شد.
کد خبر: ۵۳۳۷۸۹

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضوردر شعبه 14 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران علیه پسرش به اتهام سرقت اموال خانه و تهدید به قتل شکایت کرد.

شاکی گفت: پسرم مواد مخدر شیشه و کراک مصرف می‌کند. چند بار هم او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم، اما بی‌فایده بود. از یک ماه پیش او با تهدید از من و مادرش پول زور می‌گرفت.

شاکی اضافه کرد: او نیمه‌های شب‌ اموال خانه را می‌دزدید و با فروش آنها موادمخدر می‌خرید.

شاکی یادآور شد: روز حادثه همسرم در خانه تنها بود که پسرم به زور وارد خانه شده و با چاقو مادرش را به مرگ تهدید کرده بود. او مادرش را کتک زده و به زور کلید کمد را گرفته و اموالی از قبیل چند جلد کتاب‌ نفیس، دوربین‌ عکاسی و فیلمبرداری، گردنبند مروارید و مقداری طلا و پول دزدیده و با محبوس کردن مادرش در خانه، متواری شده بود.

وی گفت: وقتی به خانه بازگشتم، متوجه شدم پسرم، مادرش را تهدید کرده، اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهد، او را خواهد کشت. من و همسرم از دست پسر معتادمان در امان نیستیم. می‌ترسم او به خانه بازگردد و ما را بکشد.

وی ادامه داد پسر معتادمان به اموال همسایه‌ها نیز رحم نمی‌کرد و از انباری آنها نیز سرقت می‌کرد که یک بار موفق شدم مانع سرقت وی شوم و فرشی را که دزدیده بود، پس گرفته و به همسایه‌مان تحویل دهم. بنابراین گزارش، با دستور قضایی، دزد معتاد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها