آیا می‌خواهید ویژگی‌های جدید گوگل کروم را در نگارش آتی این مرورگر امتحان کنید، یا به نگارش پایای آن برگردید؟ با این ترفند،‌ می‌توانید به‌سرعت بین نگارش‌های مختلف مرورگر خود سوییچ کنید.
کد خبر: ۳۴۲۵۱۰

در گوگل کروم، ‌سه کانال مختلف وجود دارد: ‌نگارش آماده عرضه، ‌نگارش بتا و نگارش تحت توسعه. کانال پیش‌فرض کانال آماده عرضه است. برای این‌که متوجه شوید از کدام کانال استفاده می‌کنید، مراحل زیر را انجام دهید:‌

روی آیکون آچار گوگل کروم کلیک کنید و About Google Chrome را انتخاب کنید. یک پنجره باز خواهد شد، که نگارش گوگل کروم را نشان می‌دهد. اگر نگارش استاندارد را اجرا کرده باشید،‌ جلوی عدد نگارش چیز دیگری نوشته نشده است، ولی در نگارش‌های بتا و تحت توسعه،‌عبارت‌های beta ‌و dev‌ وجود دارد. برای تغییر کانال نگارشی، به صفحه زیر بروید و سیستم عامل خود را انتخاب کنید. حالا هر کدام از کانال‌ها را که می‌خواهید انتخاب کنید. پس از اتمام مراحل دانلود، می‌توانید آن نگارش را نصب کنید. حالا دو بسته مختلف گوگل کروم در سیستم خود دارید که یکی نگارش تحت توسعه آن است و مثلا یکی نگارش پایدار.

برای این‌که از یکی استفاده کنید، ‌باید حتما دیگری را غیرفعال کنید. حالا برای این‌که تنظیمات وب شما هم از بین نرود، وقتی نگارش قبلی کروم را حذف می‌کنید، گزینه‌های حذف داده‌های مرورگر را بردارید و فقط نرم‌افزار را حذف کنید. با نصب گوگل کروم جدیدتر، تنظیمات شما از بین نمی‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها