ارائه گزارش از لایحه دو فوریتی اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران و تأکید رئیس جمهور بر کار جهادی برای توسعه جهشی این منطقه، از موضوعات طرح شده در نشست امروز هیئت دولت بود.
ارائه گزارش از لایحه دو فوریتی اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران و تأکید رئیس جمهور بر کار جهادی برای توسعه جهشی این منطقه، از موضوعات طرح شده در نشست امروز هیئت دولت بود.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، آقای رئیسی در نشست امروز چهارشنبه هیئت دولت، با توجه به بیانات رهبر انقلاب در مراسم بزرگداشت امام خمینی، در تحلیل موضوع «انقلاب اسلامی و ضرورت‌های امروز کشور»، «ایمان و امید» را دو مؤلفه مهم در قدرت‌آفرینی دانست و گفت: وظیفه ارکان حاکمیت، به‌ویژه دولت، این است که با تصمیمات و کارهای به‌موقع و سنجیده در اداره امور کشور، به‌ویژه در زمینه گشودن گره زندگی مردم، به جامعه امید دهند.

رئیس جمهور، همچنین با توجه به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی درباره اهداف و ثمرات این تصمیم را موضوعی مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.

آقای رئیسی در ادامه با توجه به گزارش وزیر امور خارجه درباره آخرین وضعیت اجرای توافق‌نامه‌های جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها، بر لزوم فعال‌تر شدن کمیته‌های مشترک برای پیگیری و به ثمر رسیدن این توافقات تأکید کرد.

رئیس جمهور با تبریک هفته محیط زیست و قدردانی از زحمات و تلاش‌های محیط‌بانان کشور، جایگاه محیط‌ زیست در قانون را دارای اهمیت دانست و بر اتخاذ تصمیمات لازم برای سازگاری ملاحظات محیط زیستی و برنامه‌های توسعه‌ای کشور تأکید کرد.

آقای رئیسی، همچنین با تبریک قهرمانی و افتخارآفرینی ورزشکاران، به‌ویژه بانوان ورزشکار در ماه‌های اخیر که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های جهانی به اهتزاز درآوردند، از وزیر ورزش و جوانان خواست که ضمن قدردانی از ورزشکاران مدال‌آور، زمینه و امکانات لازم برای ادامه هر چه بیشتر افتخار آفرینی‌ها را فراهم کند.

ارائه گزارش از لایحه دو فوریتی اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران و تأکید رئیس جمهور بر کار جهادی برای توسعه جهشی این منطقه، از دیگر موضوعات طرح شده در نشست امروز هیئت دولت بود./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها