در دیدار مدیرکل امور مالیاتی و رئیس اتاق اصناف استان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تأکید شد؛

کشور باید در مسیر شفافیت حرکت کند

در دیدار مدیرکل امور مالیاتی و رئیس اتاق اصناف استان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، بر وجود آمار دقیق در تمام حوزه‌ها و حرکت کشور در مسیر شفافیت تأکید شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۵۹۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ مدیرکل امور مالیاتی استان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تعدد قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و تغییر سریع قوانین در کشور اظهار داشت: این امر در حوزه قوانین مالیاتی نیز دیده می‌شود که مشکلاتی را به وجود آورده است. همچنین به نظر می‌رسد در تصویب برخی قوانین به اندازه کافی کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد که باعث می‌شود برآورد مالیات در لایحه بودجه بر اساس واقعیت نباشد.
عباس مزیکی تأکید کرد، نبود آمار دقیق در بخش‌های گوناگون موجب می‌شود برخی قوانین مصوب با واقعیت‌های جامعه هم‌خوانی نداشته باشد.
محمد نمکی‌زاده، رئیس اتاق اصناف استان نیز ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری‌ میان این اتاق و اتاق بازرگانی اصفهان بیش از گذشته گسترش یابد.
در ادامه امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان شفافیت را یکی از رویکردهای مهم اتاق دهم دانست و گفت: یکی از نخستین گام‌های اتاق دهم در جهت شفافیت، انتشار صورت جلسات هیئت رئیسه و مصوبات آن در پرتال اتاق بازرگانی است.
سید وحید دزفولی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به وجود آمار دقیق از تمام بخش‌ها در کشورهای پیشرو، تأکید کرد کشور ما نیز باید در مسیر شفافیت حرکت کند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها