امام جمعه کرج گفت: حرکت حضرت امام خمینی (ره )حرکت در مسیر موفقیت بود و باید این مسیر امید آفرین را دنبال کنیم.
امام جمعه کرج گفت: حرکت حضرت امام خمینی (ره )حرکت در مسیر موفقیت بود و باید این مسیر امید آفرین را دنبال کنیم.
کد خبر: ۱۴۱۰۵۵۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز  با بیان اینکه باید در شناساندن شخصیت واقعی امام (ره) به همگان گسترده تر و اثرگذار تر عمل کنیم گفت: رهبر معظم انقلاب همان سبک و روش امام (ره) را در امور  مدیریتی کشور ملاک عمل قرار داده است که همین موضوع موجب شده تا در شرایط مختلف بتوانیم کشور را به نحو مطلوب اداره کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مواضع امام در موضوعات مختلف صریح و روشن بود و به فرموده رهبری باید با وضوح و روشن شخصیت امام را به همگان نشان داد. 

وی با بیان اینکه محور فعالیت‌های امام، خدا بود گفت: امام وعده خدا را صادق می‌دانست به همین خاطر در عین حال که عارف بود، سیاستمدار هم بود، مدیر و مدبر  حامی محرومان و مستضعفان و همچنین مخالف استعمار و استکبار بود. امام مردم را باور داشت و منادی توحید و اسلام ناب بود و با توان مدیریتی خود گره از مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور باز می‌کرد. 

خطیب جمعه کرج با تاکید بر جهاد تبیین برای ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: باید شخصیت امام را با دقت به همگان نشان دهیم تا از تحریف دشمنان در امان بماند دشمن درصدد است تا با فتنه انگیزی  بین مردم و نظام فاصله بیندازد. 

خطیب جمعه کرج بر استمرار و تکرار ویژگی‌های امام در رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف تاکید کرد و گفت: تکرار ویژگی‌های شخصیت امام موجب خواهد شد تا مجال تحریف از دشمنان گرفته شود. 

وی تاکید کرد: پیرو خط امام هم باید مانند امام باشد و با شفافیت از مواضع سیاسی و دینی انقلابی دفاع کند باید با تبیین شخصیت واقعی امام (ره)در مقابل افراد سودجو ایستاد و مسیر امید آفرین امام را که در حال حاضر توسط رهبر معظم انقلاب طی می‌شود را دنبال کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها