معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان :

بهسازی و شاداب سازی ۱۰ هزار مدرسه کشور

توسط مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت دبستان ۱۲ کلاسه ایمان در آبادان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کلنگ احداث دبستان ۱۲ کلاسه ایمان آبادان را به زمین زد.
کد خبر: ۱۴۱۰۴۵۰

جام جم آنلاین - خوزستان، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، عملیات ساخت دبستان ۱۲ کلاسه ایمان شهرستان آبادان با حضور محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان و سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

سعیدی پور در این مراسم با تبریک ولادت امام رضا (ع)، گفت: آموزش و پرورش و بحث مدرسه سازی مورد توجه دولت سیزدهم است، و مدرسه تجلی مردم و وحدت و انسجام جامعه بوده و جهاد مدرسه سازی در خوزستان مستمر ادامه دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با بیان اینکه اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است افزود: استفاده از قانون مولدسازی و ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی راستای سیاست های سازمان است همچنین اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به سفر هفته پیش معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به آبادان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۶ پروژه با ۱۱۱ کلاس درس در این شهرستان در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته نیز ۳ مدرسه با ۲۴ کلاس درس و ۳۰۰۰ مترمربع زیربنا تحویل دانش اموزان عزیز شد.


 آموزش و پرورش  و مدرسه سازی مردمی است

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان داشت: هیچ جا مانند مدرسه زیبا نیست چون درون ان همه چیز هست از قرآن و نماز و تربیت و علم و مهمتر که کودکان را در پناه گرفته است.

وی اظهار کرد: در آموزش و پرورش و مدرسه سازی هرچه اتفاق می افتد از مردم به مردم است و خود مردم همه کارها را جلو برمی برند.

نماینده مردم آبادان با اشاره به رای اعتماد به  وزیر جدید آموزش و پرورش، گفت: کمیسیون دقت و نگاه دقیقی به انتخاب وزیر و برنامه ها داشت و در خصوص موضوعات کاری از جمله استاندارد سازی فضاهای آموزشی و شاخص های استاندارد در این زمینه تاکیداتی وجود دارد که امیدواریم با رویکرد جدید مورد توجه جی قرار گیرد.

گفتنی است، مدرسه ۱۲ کلاسه ایمان در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۶۰۰ مترمربع و از محل اعتبارات ملی با برآوردی برابر با ۳۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها