خرس خاکستری مدت زیادی است که به عنوان عروسکی فرسوده در اتاق زیر شیروانی رها شده ؛در حالی که خاطره بودنش در میان اسباب بازی‌‌ها کم رنگ شده یک روز در اتاق اسباب بازی،عروسک‌‌ها او را به خاطر می‌آورند و سراغش را می‌گیرند.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۰۹
نویسنده مریم فلاح - گروه رسانه

خلاصه باجست وجوی فراوان، خرس خاکستری نجات پیدا کرده و دوباره به میان عروسک‌‌ها برمی گردد. در بازگشت دوباره اش،عروسک‌‌ها او را خرسی عاقل و دنیا دیده می‌بینند که می‌تواند راهنمای آنها باشد.درمیان این جمع عروسکی،حیوانات بانمکی زندگی می‌کردند.

مثلا «برامول»، خرس قهوه ای عاقلی که دوست داشت برای سایر اسباب بازی‌‌ها آشپزی کند. یا خرس کوچولویی که کم سن ترین اسباب بازی بود اما گاهی ایده‌های خوبی، برای مشکلات دوستانش داشت.»

«جولی قد بلند»، را یادتان هست ؟ زرافه ای که ارتفاع را دوست نداشت؛ به دور گردنش شالی داشت که برامول آن را برایش بافته بود. در این جمع اردکی هم بود که آرزو داشت در آسمان پرواز کند.

«هوت»، جغدی بود که لانه اش یک دسته جوراب بود. شتر هم عروسک دوست داشتنی بود،یادتان هست سعی داشت شلوار خرس کوچولو را به عنوان گرمکن برای کوهان هایش استفاده کند؟ دریانوردی هم بود که تفریحش قایقرانی بود و سگ شکاریِ که استخوان‌های پلاستیکی را در گلدان خاک می‌کرد و...

«قصه‌های خرس خاکستری»، (با نام اصلی Old Bear Stories) طی سال‌های 1993 تا 1997بر اساس کتاب «خرس پیر و دوستان» نوشته «جین هِسی» نویسنده و تصویرگر، با تکنیک استاپ فریم انیمیشن، ساخته شد.

این مجموعه انگلیسی سال 1994 موفق به دریافت جایزه بافتا انگلستان به عنوان بهترین برنامه کودکان شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها