از آغاز سال جاری میلادی تاکنون؛

رژیم صهیونیستی ۳۷۶ خانه فلسطینی را تخریب کرد

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان نابلسی که چند روز پیش مورد هدف نظامیان صهیونیست‌ قرار گرفته بود، به شهادت رسیده است.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین، امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای خبری اعلام کرد: نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی، عبدالله الدخیل که چند روز پیش طی یورش اشغالگران صهیونیست به نابلس هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفته بود، به شهادت رسیده است.

دوشنبه گذشته نیز، سه جوان فلسطینی طی یورش اشغالگران صهیونیست به اردوگاه بلاطه و محاصره یک خانه توسط آنان، به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

بازداشت ۱۲ فلسطینی در کرانه باختری توسط اشغالگران صهیونیست

نظامیان صهیونیست، بامداد امروز چهارشنبه، به چند خانه در کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند و ۱۲ فلسطینی از جمله ۲ کودک را بازداشت کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست، برخی خانه‌ها دچار آسیب و آتش‌سوزی شدند. همچنین در جریان این یورش‌ها، وقوع درگیری‌های مسلحانه میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست نیز گزارش شده است.

تخریب یک خانه و یک دامداری توسط صهیونیست‌ ها

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست، امروز چهارشنبه، خانه‌ای را در قدس اشغالی تخریب کرده‌اند. نظامیان صهیونیست با یورش به محله الصلعه در جنوب مسجد الاقصی خانه یک خانواده فلسطینی ۵ نفره را به بهانه نداشتن مجوز تخریب کردند.

همچنین ظهر امروز نظامیان صهیونیست، یک دامداری فلسطینی را در شهر بیت‌جالا واقع در غرب بیت‌لحم تخریب کردند. نظامیان صهیونیست، سال ۲۰۱۳ نیز همین مکان را به بهانه‌های واهی ویران کرده بودند. 

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها