طلا در جوی
میزان هدر رفت آب در بخش کشاورزی چقدر است ؟

طلا در جوی

رسیدگی به پرونده چهار پسر که متهم هستند با کشاندن دو دختر به کلبه‌ای، آنها را مورد آزار وحشیانه قرار داده‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۲۷۶
دام شیطانی برای ۲دختر در کلبه وحشت

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل فروردین امسال دختر ۲۰ساله‌ای با حالتی آشفته و مضطرب با حضور در پلیس آگاهی ورامین با طرح شکایتی عنوان کرد از سوی چهار پسر جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. مهتاب در شکایت خود به ماموران گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام کاوه در خیابان آشنا شدم‌. او به من ابراز علاقه کرد و مدعی بود قصد ازدواج دارد‌. چند بار با او در خیابان قرار گذاشتم‌. امروز مرا به زمین‌های کشاورزی در ورامین دعوت کرد که همراه دوستم سپیده به آنجا رفتیم‌. کلبه‌ای در زمین کشاورزی بود که وقتی وارد شدیم، کاوه و سه نفر از دوستانش آنجا بودند‌. همگی مشروب خوردند و در حالت مستی به من و سپیده حمله کرده و وحشیانه آزارمان دادند و تهدید کردند در این‌باره به کسی حرفی نزنیم. سپیده خیلی ترسیده بود و به خانه رفت اما من تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم تا به سزای کارشان برسند. دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان آثار ضرب و جرح روی بدنش و آزار وحشیانه را تایید کردند. در ادامه کاوه ۲۲ساله و سه دوستش ردیابی و دستگیر شدند. آنها در تحقیقات منکر آزار و اذیت شاکی و دوستش شدند. نخستین جلسه تحقیق درباره این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
مهتاب در این جلسه گفت: دوستم سپیده به‌دلیل شرایط خانوادگی، سکوت کرده و حرفی به خانواده‌اش نزده است اما من از چهار پسر شاکی هستم‌. آنها هر‌کدام چند بار مرا آزار داده و به التماس‌هایم توجه نکردند و باعث افسردگی من شدند. برای‌شان درخواست مجازات اعدام دارم. سپس کاوه در جایگاه قرار گرفت و با رد ادعای مهتاب اظهار کرد: آن روز با دوستانم مشروب خورده بودیم و با رضایت مهتاب با او ارتباط برقرار کردیم. ادعای تجاوز به عنف دروغ است و نمی‌دانم چرا این ادعا را مطرح می‌کند. با زور او را به کلبه نبردیم که بخواهیم تجاوز کنیم. مهتاب در واکنش به صحبت‌های کاوه گفت: این پسر دروغ می‌گوید. من التماس می‌کردم رهایم کنند اما بدون توجه به این التماس‌ها به آزارم ادامه دادند. اگر با رضایت هم به آنجا رفته بودم، اجازه نمی‌دادم چهار پسر مرا چند بار آزار دهند. در ادامه قرار شد سه متهم دیگر هم به دادگاه احضار شده و از آنها تحقیق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها