فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه؛

دوران شرارت و اوباشگری در کرمانشاه به سر رسیده است

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: دوران شرارت، عربده کشی و اوباشگری در کرمانشاه به سر رسیده و افراد شرور و اوباش بدانند جایی در این شهر ندارند و مزاحمان مردم، هیچ امنیتی در کرمانشاه و خصوصا اماکن تفریحی و توریستی نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۱۴

جام جم آنلاین، مسعود اسماعیلی؛ سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات به حق مردم وجود شرایطی امن در جامعه و برخورداری از امنیت و آرامش روانی است که پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت جامعه خود را مکلف به ایجاد چنین شرایطی می داند.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز معدود افرادی هستند که فکر می کنند با قدرتنمایی، بستن خیابان، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای مردم می توانند خود را بزرگ و قدرتمند جلوه دهند در حالی که خیلی وقت است دوران چنین کارهایی به سر آمده و چنین رفتارهایی خوشایند هیچ کس و هیچ جامعه ای نیست.

سرهنگ دلیری گفت: افراد شرور و اراذل و اوباش بدانند دوران شرارت، عربده کشی و اوباشگری مدت هاست در کرمانشاه به سر رسیده و پلیس قاطعانه و بدون هیچ مماشاتی با این افراد برخورد و درس خوبی به آن ها خواهد داد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: افراد شرور و مزاحمان مردم، هیچ امنیتی در کرمانشاه و خصوصا اماکن تفریحی و توریستی نخواهند داشت و بدانند اگر دست از پا خطا کنند بی هیچ تردیدی دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کسی و با هر نیت و انگیزه ای بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه و بدون گذشت ماموران انتظامی روبرو شده و در محاکم قضائی باید پاسخگوی رفتار خود باشد.

سرهنگ دلیری در پایان پلیس را همراه و حامی مردم دانست و گفت: شهروندان کرمانشاهی مطمئن باشند هرزمان که نیاز به حضور پلیس باشد همکاران ما در سریعترین زمان ممکن به یاری آن ها خواهند شتافت و بدون شک با همه توان از آن ها حمایت خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳۴ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها