در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، نرخ دلار در بازار غیررسمی در آستانه ورود به کانال 40 هزار تومانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۰۸۶۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر قیمت، ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر نرخ، به قیمت ۴۱۹۳۰ ‌تومان خریداری و با نرخ ۴۲۳۳۰ ‌تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیررسمی را ۵۰ هزار تومان اعلام کردند، اما خریداری برای آن وجود ندارد؛ همین مسئله سبب شده است تا نرخ دلار در بازار آزاد در آستانه ورود به کانال ۴۰ هزار تومانی قرار بگیرد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی به خبر هفته گذشته رئیس کل بانک مرکزی در خصوص توافقات جدید در حوزه بانکی و ارزی و راه‌اندازی شعبه بانک VTB روسیه در ایران و دسترسی ‌ایمن تجار ایرانی به‌ بانک‌های‌ اروپا‌ و آفریقا‌ باز می گردد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز، ‌۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به قیمت ۳۰ میلیون تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به نرخ به قیمت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز بدون تغییر قیمت به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان داد و ستد شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۵۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۳ صدم درصدی، حدود ۱۹۷۷ دلار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها