مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت:

 ارزش 432 میلیارد تومانی سه توافقنامه و قرارداد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد:

همکاری پتروشیمی ها برای توسعه 16 مخزن گاز میعانی

از همکاری خوب مجموعه های پتروشیمی برای توسعه 16 مخزن گاز میعانی این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۹۳

جام جم آنلاین - خوزستان، علیرضا دانشی در حاشیه سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در مراسم انعقاد 11 تفاهمنامه که هفت مورد آن با وزارت دفاع بود، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه انجام اقدامات علمی و همچنین توجه به شرکت های دانش بنیان برای بومی سازی قطعات و افزایش تجهیزات ساخت داخل حرکت رو به جلویی دارد؛ تفاهمنامه های منعقد شده امروز با اعتبار دو هزار میلیارد تومان برای ساخت کالاها و تأمین برخی خدمات هست هر کدام بی سابقه و دارای ظرافت های ویژه ای هستند.

وی با اشاره به اعتبار 400 هزار یورویی این تفاهمنامه ها در کنار انجام کارهای بزرگ افزود: برای این قرارداد و تفاهمنامه ها سرمایه گذاران بخش خصوصی پای کار می آیند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به همکاری خوب مجموعه های پتروشیمی در خصوص توسعه 16 مخزن گاز میعانی این شرکت تصریح کرد: امیدوارم پتروشیمی امیرکبیر مفاد تفاهمنامه منعقد شده را با جدیت دنبال کند چون این روند برای برون رفت از مشکلات صنعت نفت مؤثر است؛ با این تفاهمنامه ها و توسعه ارتباطات با مراکز علمی و دانش بنیان از لحاظ کالایی و تکنولوژی به یافته های جدید دست پیدا می کنیم.

دانشی با اشاره به اینکه ارتباطات علمی با مراکز دانشگاهی و دانش بنیان باعث بروز نتایج خوب در زمینه بروزرسانی تأسیسات نیز می شود، تأکید کرد: ایجاد افزایش ثروت در زنجیره های صنعت نفت مهمترین هدف قابل تحقق است؛ آنچه که اکنون در در زنجیره فعالیت های حوزه صنعت نفت کشور وجود دارد، باید تقویت شود.

وی فعالیت پتروشیمی ها به خصوص تولید هفت هزار محصول آنها را برای مولدسازی اقتصاد تولید نفت مؤثر دانست.

بنا به این گزارش، در این مراسم هفت تفاهم‌نامه با وزارت دفاع به ارزش ۴۰۰ هزار یورو و ۲۰ هزار میلیارد ریال و همچنین چهار تفاهم‌نامه با سه شرکت داخلی و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها