اعتیاد از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است
گفت‌و‌گوی «جام جم» با ساسان سالور، تهیه‌کننده فیلم «سه کام حبس»

اعتیاد از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

آخرین خبرها از فروش فیلم ها در سینماهای ایران

صدرنشینی کمدی پرفروش ۱۴۰۲ در گیشه

سینمای ایران این هفته با فروش ۲۴ میلیارد تومانی از مخاطبان سینمایی میزبانی کرد.
کد خبر: ۱۴۰۷۵۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، سینمای ایران هفته گذشته در مجموع ۲۴ میلیارد و ۸۶۹ میلیون و ۶۳۵ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴اسفند به روی پرده سینما‌های کشور رفته است.

«فسیل» این هفته با فروش ۴۰۲ هزار بلیت به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان چند هفته‌ای است که در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» فیلمی درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور است که با فروش ۵۰ هزار قطعه بلیط به ارزش دو میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«آهنگ دو نفره» کاری از آرزو ارزانش است که با فروش ۴۰ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفته است.

«جنگ جهانی سوم» فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی است که تا کنون ۱۸ هزار بلیط به ارزش ۸۹۷ میلیون تومان فروش داشته است و در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی تاکنون توانست با فروش ۲۱ هزار قطعه بلیط به ارزش ۸۸۱ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

صدرنشینی کمدی پرفروش ۱۴۰۲ در گیشه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها