مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از مصرف حدود ۴۰ میلیون لیتر بنزین در ایام سفرهای نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۴۲۶

به‌گزارش جام جم آنلاین همدان، امین روستایی اظهار کرد: مصرف بنزین استان در بازه زمانی ۱۸ روزه(اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲) ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که در مقایسه با همین مدت در سال ۱۴۰۱، دو درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان مصرف بنزین در بازه فوق در روز ۱۲ فروردین‌ماه با دو میلیون و ۸۸۰ هزار لیتر برای منطقه ثبت شده در حالیکه مصرف کل کشور در همین روز ۱۲۸ میلیون لیتر بوده و سهم استان همدان ۲.۲ درصد از مصرف کل بوده است.

وی افزود: در تمامی روزهای این دوره ۱۸ روزه هیچ وقفه ای در امر سوخت‌گیری خودروها به وجود نیامد و سوخت رسانان به صورت ۲۴ ساعته پای کار بودند تا یک میلیون و ۳۲۵ هزار دستگاه خودروی سواری به سهولت بنزین مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از خروج ۹۵ میلیون لیتر فرآورده بنزین در این ۱۸ روز از انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر توسط ۳۰۸۴ دستگاه نفتکش جاده پیما به مقاصد مصرف خبر داد.

وی با اشاره به حدود ۸۴۵ مورد بازدید منظم و تصادفی از جایگاه‌های عرضه سوخت، تصریح کرد: سوخت‌رسانی مطلوب و استاندارد ملی، رسالت و فلسفه وجودی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منطقه همدان است.

روستایی اظهار کرد: مدیریت، کارکنان عملیاتی انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان، مسئولان نواحی هشت‌گانه مستقر در شهرستان‌های استان، خدمات فنی و مهندسی، سامانه هوشمند، روابط عمومی، مهندسی فرآورده‌ها، برنامه‌ریزی، خدمات مالی- اداری، HSE، تیم‌های پشتیبان و گروه‌های دیگر ذینفع شامل پیمانکاران و رانندگان سخت کوش حمل و نقل، مالکان و متصدیان پمپ بنزین‌ها، همه و همه در این توفیق خدمت به مردم سهیم بوده و هستند.

وی یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان از مجموع ۱۲۹ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع و سی ان جی، حدود ۷۰۰ مورد کنترل کیفی و کمی فرآورده انجام شد.

وی گفت: در آخرین روز از سال ۱۴۰۱، برای تسهیل دسترسی و امر سوخت رسانی و رفاه حال مسافران نوروزی و دیگر هموطنان دو جایگاه پارس و پارسیان در ناحیه‌های مرکزی و ملایر راه‌اندازی شد و در مدار خدمات‌رسانی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها