توصیه سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت فرانسه:

صدای معترضان را بشنوید و از خشونت بپرهیزید

سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به مقامات فرانسوی:

آنانکه باد می‌کارند، طوفان درو می‌کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به مقامات فرانسوی گفت: به جای آشوب آفرینی در دیگر کشورها، صدای مردم خود را بشنوید و از خشونت‌ علیه آنان بپرهیزید.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) چهارم فروردین ماه در یک رشته توئیت در پی اعتراضات در فرانسه و با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر به آتش کشیدن شهرداری «بوردو» نوشت: در خبرها آمده؛ معترضان فرانسوی شهرداری «بوردو» را به آتش کشیده و آتش‌نشانان به معترضان پیوسته‌اند.

‏وی با بیان اینکه «آنانکه باد می‌کارند، طوفان درو می‌کنند»، افزود: ما از تخریب و آشوب حمایت نمی‌کنیم، اما می‌گوییم؛ به جای آشوب آفرینی در دیگر کشورها، صدای مردم خود را بشنوید و از خشونت‌ علیه آنان بپرهیزید.

کنعانی در توئیت دیگری نوشت: دولت فرانسه باید با مردم خود گفت‌وگو کند و صدایشان را بشنود.‏اینگونه خشونت ورزی، هیچ سنخیتی با نشستن بر کرسی درس اخلاق و موعظه به دیگران ندارد.

‏سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: همچنین معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی، استرالیایی و کانادایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها