معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از استقرار ۵۰ تیم پلیس با دوربین‌های لیزرگان در ۵۰ نقطه از بزرگراه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه در ایام نوروز سال ۱۴۰۱، حدود ۶۵ درصد از تصادفات رخ داده در پایتخت در بزرگراه‌ها بوده است، گفت: در این ایام بزرگراه‌های آزادگان، شهید خرازی و شهید فهمیده بیشترین سهم تصادفات پایتخت را به خود اختصاص دادند به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با استقرار ۵۰ تیم ثابت در ۵۰ نقطه از بزرگراه‌های تهران نسبت به کنترل و مدیریت سرعت در ایام نوروز اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس به وسیله دوربین‌های هوشمند ثابت و سیار به دنبال کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی در ایام نوروز است، گفت:‌ تخلفات حادثه ساز از رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ در ایام نوروز نادیده نمی‌ماند. ضمن اینکه تیم‌های نامحسوس پلیس نیز در ایام نوروز با تخلفات سرعت، سبقت و لایی کشی ها به صورت شبانه روزی برخورد خواهد داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان گفت: پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز در ایام نوروز هیچگونه اغماضی نخواهد داشت و توقیف ساعتی و توقیف در پارکینگ در انتظار متخلفان پایتخت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها