همزمان با سفر برجامی وزیر خارجه قطر به تهران و ارسال پیام آمریکا، صهیونیست‌ها خبر از حمله ریزپرنده‌ها به مراکز هسته‌ای و نظامی ایران می‌دهند؛ گویی هراس از توافق با ایران بار دیگر به جان تل‌آویو افتاده است.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، شب گذشته حمله ناموافق چند ریزپرنده، نشان داد که صهیونیست‌های جنگ‌طلب، آشفته از عملیات اخیر نیروی مقاومت فلسطین، سعی دارند تا بحران داخلی خود را به درون ایران فرافکنی کنند.

این اولین‌بار نیست که رژیم اشغالگر قدس پس از دریافت ضربه از مجاهدان نیروی مقاومت، می‌کوشد این ضربات را با حمله به ایران جبران کند. حملاتی که البته معمولا ناموفق است و بی‌پاسخ هم نمی‌ماند.

این بار اما صهیونیست‌ها از ترس تلافی ایران سعی کردند از زیر بار پیامدهای حمله شانه خالی کنند و گناه آن را به گردن واشنگتن بیندارند.

به این ترتیب برخی منابع آمریکایی به الحدث مدعی شدند: حمله اخیر انبار موشک‌های بالستیک ایران را هدف قرار داد و این حمله از سوی آمریکا و یک کشور دیگر انجام شده و اسرائیل در این حمله مشارکت نداشته است. به ادعای این منابع، این عملیات به ایران و روسیه پیام داد که اجازه ایجاد کارخانه و صدور تسلیحات بالستیک داده نخواهد شد.

همزمان با این ادعا وزیر خارجه قطر راهی تهران شد تا پیامی را به مقامات کشورمان برساند. پیامی که به گفته محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی، با هدف پیگیری گفتگوهای هسته‌ ای و بهبود روابط تهدان و واشنگتن ارسال شده است.

بنابراین با درنظر گرفتن این همزمانی می‌توان دریافت که صهیونیست‌ها با هدف ایجاد تنش در منطقه و جلوگیری از گفتگوهای هسته‌ای سعی کرده‌اند مواضعی در ایران را هدف قرار داده و آن را به آمریکا نسبت دهند تا پیام برجامی ددلت لایدن را کم‌اثر کنند.

البته مقامات کشورمان تاکنون بارها نشان داده‌اند که در روند مذاکرات، خطوط قرمز خود را در نظر می‌گیرند و کاری با سیاست چماق و هویج طرف مقابل ندارند و این بار نیز بعید است شیطنت‌های شبانگاهی، تغییری در سیاست‌های دیپلماتیک کشورمان ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها