معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان :

لزوم تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام

خرم آباد-جام جم آنلاین-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در دولت گذشته نیروهای انقلابی منزوی شده بودند، گفت: نیارمند تبیین اقدامات و وحدت نیروهای جبهه انقلاب هستیم چراکه این دو مورد، سبب ایجاد امید می‌شود
خرم آباد-جام جم آنلاین-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در دولت گذشته نیروهای انقلابی منزوی شده بودند، گفت: نیارمند تبیین اقدامات و وحدت نیروهای جبهه انقلاب هستیم چراکه این دو مورد، سبب ایجاد امید می‌شود
کد خبر: ۱۳۹۴۷۵۴

به گزارش جام جم آنلاین لرستان به نقل از فارس ، مجید منعمی عصر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، اظهار کرد: در منظومه فکری بنیان‌گذار انقلاب اسلامی آمده است که تنها کسانی با انقلاب می‌مانند که طعم فقر را چشیده باشند.
وی با بیان اینکه مبانی انقلاب را حضرت امام(ره) در این جمله، بیان فرموده است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان است و این نکته باید فضای غالب بر گفتمان انقلابیون باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه شروع انقلاب اسلامی ایران در جهت محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر از کشور به دست محرومان بود، اضافه کرد: آغاز و خط سیر انقلاب، محرومیت‌زدایی، پیشرفت و توسعه است لذا نباید مسیر را گم کنیم.
منعمی با اشاره به اینکه مبنای کار جریان انقلابی این است که با شعارهای انقلاب و پرداختن به ارزش‌‌ها و تلاش در جهت مبانی انقلاب، خط سیر انقلاب را ادامه دهند، گفت: بعد از ابلاغ معاونت استانداری لرستان در اوایل دی‌ماه، اولین اقدامی که در جهت وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب انجام شده، نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی است و البته دیدار و نشست با سایر جریان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
منعمی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه ارشد استان را هم افزایی و وحدت جریان و نیروهای انقلابی دانست و با بیان اینکه باید به ساختار و تشکیلات اعتماد و آن را تقویت کنیم، افزود: دولت انقلابی، بر بهره‌گیری از ظرفیت حلقه‌های میانی تاکید دارد و یکی از حلقه‌های میانی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی است که با برگزاری نشست‌های هماهنگی، از ظرفیت این شورا، استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه با هماهنگی و هم‌افزایی با حلقه‌های میانی، مشکلات و چالش‌ها شناسایی می‌شود، افزود: برخی مشکلات دولت سیزدهم مشکلاتی است که از دولت گذشته بر جای مانده و بسیاری از کارها روی زمین یا نیمه‌تمام مانده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی در سطح کشور و به تبع آن در استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و عدم کلنگ‌زنی پروژه جدید، مگر به حسب ضرورت، تاکید دارد، تصریح کرد: ظرفیت دولت و مردم باید در اتمام تصمیمات و کارهای بر زمین مانده باشد.
وی بر برگزاری نشست و تلاش برای همگرایی با نیروهای انقلابی استان تاکید کرد و با بیان اینکه جبهه انقلاب نباید متفرق از هم باشد، گفت: آنچه باید در جلسات هم‌افزایی با جریانات انقلابی به دنبال آن باشیم امیدافزایی است چراکه در اغتشاشات دشمن ابتدا بر حجاب تمرکز کرد و بعد از آن معیشت مردم را برای ایجاد ناامیدی در جامعه، مورد هدف قرار داد.
منعمی با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب باید اتفاق بیفتد و در این راستا نیازمند اطلاع‌رسانی و تعامل رسانه‌ای مسئولان استان هستیم، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در استان در حوزه اقتصادی و عمرانی انجام شده و در حال انجام است که باید بیشتر آنها را بیان کنیم.
وی با بیان اینکه هم‌افزایی و بهره‌گیری از تمام سلایق جبهه انقلاب سبب امیدافزایی می‌شود، اظهار کرد: برای حل مشکلات از مشورت و پیشنهادات نیروهای انقلابی استفاده می‌شود، کمااینکه در راستای حل مشکلات، با کارگروه‌های تخصصی شورای ائتلاف و سایر جریان‌های انقلابی نشست خواهیم داشت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در دولت گذشته نیروهای انقلابی منزوی شده بودند، گفت: نیارمند تبیین اقدامات و وحدت نیروهای جبهه انقلاب هستیم چراکه این دو مورد، سبب ایجاد امید می‌شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها