فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

بسیج یک کارزار اثرگذار در برابر فتنه‌ها و آشوب‌هاست

خرم آباد-جام جم آنلاین-فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج یک کارزار اثرگذار در برابر فتنه‌ها و آشوب‌هاست
خرم آباد-جام جم آنلاین-فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج یک کارزار اثرگذار در برابر فتنه‌ها و آشوب‌هاست
کد خبر: ۱۳۹۴۷۵۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان سردار مرتضی کشکولی در گردهمایی مجمع بسیجیان لرستان که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد استعمار نو، آن بوده که به‌جای لشکرکشی و جنگ نظامی، بر فرهنگ و اقتصاد کشورها تسلط یابد و ایجاد رُعب، ملت‌ها را تحت سلطه درآورد.
 وی ادامه داد: تاکتیک استعمار نو آن بوده  که نیروهای خود را از داخل همان جوامع تحت ستم استعمار، انتخاب و برای حکومت، تربیت می‌کرد.
کشکولی افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی علیه استعمار به‌ویژه استعمار نو بود و بسیاری از راهبردهای استعمار نو را ناکام کرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: استعمار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، شیوه‌های مختلفی را اجرا کرده تا گفتمان انقلاب اسلامی، شکست بخورد که برعکس هر دفعه دشمن و استعمار شکست خورده است.
وی بیان کرد: فتنه اخیر مهر و آبان‌ماه از جمله فتنه‌ها و جنگ دشمن بود که از ویژگی‌های آن برنامه‌ریزی برپایه جعل و دروغ رویدادها از طریق فضای مجازی بود.
کشکولی اظهار کرد: براساس نظرسنجی اخیر صورت گرفته توسط معاونت علمی و پژوهشی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در استان، ۹۵ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، مخالف روش شورش و اغتشاش برای بیان انتقاد و اعتراض بوده‌اند و از روش‌های قانونی، حمایت کرده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: محاسبات اشتباه دشمن این بود که اقتدار بسیج و مردم را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، دست کم گرفت.
وی عنوان کرد: بسیج، یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای همه ابعاد زندگی و یک کارزار اثرگذار در برابر فتنه‌ها و آشوب‌هاست.
کشکولی گفت: همچنین، جمع‌های نخبگانی بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیجی، تلاش می‌کنند با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و رویکردهای علمی و کاربردی، برای رفع مسائل جامعه، به مسئولان، یاری برسانند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: اعتلای بیش از پیش انقلاب اسلامی از جمله اهداف مهم مکتب و فرهنگ بسیجی است.
وی افزود: تقویت فرهنگ مطالبه‌گری برای رفع مشکلات جامعه از دیگر ویژگی‌های مکتب و فرهنگ بسیجی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها