خاطرات کاغذی

فانتیک

فیلی کوچک، مهربان و درازگوشی که در جنگلی تاریک در دوران ماقبل تاریخ از خواب برمی خیزد و با کنجکاوی مشغول جستجو می‌شود. او صدایی می‌شنود وبه دنبال آن به گلی کوچک می‌رسد که با ناله، طلب آب می‌کند.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۴۷
نویسنده مریم فلاح

فانتیک

فانتیک به کنار برکه رفته و خرطومش را از آب پر می‌کند تا به گل برساند، ولی چندین بار به خاطر صحبت با میمون یا کمک به لاک پشت پیری که بر لاکش به پشت افتاده، مجبور به خالی کردن آب می‌شود. ناگهان سر و کلهٔ موجود عجیب و پشمالویی با دندان‌های تیز به نام «شتوشا کتوشاست» پیدا می‌شود. فانتیک خود را به گل رسانده و آب را روی آن می‌ریزد. گل ناگهان به درختی بلند تبدیل می‌شود و محیط تاریک جنگل را روشن می‌کند. لاک‌پشت پیر می‌فهمد که فانتیک یک فیل معمولی نیست و می‌خواهد که او از میوه درخت بخورد. میمون میوهٔ جادویی را چیده و آن را به خورد فانتیک می‌دهد. فانتیک ناگه

ان رشد کرده و به فیل سفید بزرگی تبدیل می‌شود. شتوشا کوتوشا وحشت زده دورمی‌شود وازآن پس حیوانات در آرامش زندگی می‌کنند.

فانتیک (به انگلیسی: A Sweet Wrapper - A Primitive Story) یک انیمیشن کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای، محصول اتحاد جماهیر شوروی بود که کمپانی انیمیشن سازی سایوزمولتفیلم آن را سال ۱۹۷۵ به کارگردانی «ییفیم گامبورگ»، تهیه کنندگی «فئدور ایوانف» و بر اساس داستانی از «بوریس زاخودر» ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها