ارائه خدمات به ۲۷۰۰ مشترک صنعتی برق در لرستان
سرپرست شرکت توزیع برق لرستان خبرداد:

ارائه خدمات به ۲۷۰۰ مشترک صنعتی برق در لرستان

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد:

طلب ۳۷۰ میلیارد تومانی شرکت برق لرستان از مردم و ادارات

خرم‌آباد- جام جم -سرپرست شرکت توزیع برق لرستان میزان طلب این شرکت از ادارات، مردم و ... را ۳۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد
خرم‌آباد- جام جم -سرپرست شرکت توزیع برق لرستان میزان طلب این شرکت از ادارات، مردم و ... را ۳۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد
کد خبر: ۱۳۹۴۲۰۹

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مهران امیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم ۳۷۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: ۱۷۰ میلیارد تومان از این طلب مربوط به ادارات استان است که در بخش ادارات ما بالاترین بدهی را نسبت به دیگر استان‌های کشور داریم و امیدواریم ادارات که همواره تأمین برق پایدار را برای ارائه خدمات مطالبه می‌کنند نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، چرا که با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات شبکه برق استان را برای افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌ها برطرف خواهد کرد.
وی با اشاره به مهم‌ترین شاخص‌ها و اهداف خود در شرکت توزیع برق لرستان، گفت: یکی از مهمترین اهداف، کاهش خاموشی مشترکین است، در واقع ما شرایط خوبی نسبت به استاندارد کشوری نداریم و جز استان‌های رده پایین محسوب می‌شویم. البته اینکه می‌گوئیم استاندارد نیستیم، خوشبختانه در سنوات اخیر کارهای خوبی صورت گرفته و کاهش مدت زمان خاموشی را داشته‌ایم اما به آن ایده ال و استاندارد کشوری هنوز نرسیده‌ایم.
سرپرست شرکت توزیع برق لرستان، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف، باید هزینه و برنامه‌ریزی کرد، تعمیرات به موقع، اضافه کردن کلیدهای هوشمند در شبکه و انجام تعمیرات به صورت خط گرم از جمله برنامه‌هایی هستند که می‌توان در راستای نیل به هدف تعیین شده به آن دست پیدا کرد.
امیری، وصول مطالبات را از دیگر اهداف مهم خود عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین منبع درآمدی شرکت‌های توزیع وصول مطالبات است، که با توجه به سیاست‌هایی که امسال شرکت توانیر در پیش گرفته و مبنای تخصیص اعتبار را وصول مطالبات در نظر گرفته است، باید گفت ما در این حوزه هم از استان‌های رده آخر کشور محسوب می‌شویم، چرا که مانده مطالبات معوق در استان بسیار بالا است که در نتیجه آن، درصد وصول مطالبات سنواتی پایین است.
وی با بیان اینکه طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم ۳۷۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: ۱۷۰ میلیارد تومان این طلب مربوط به ادارات استان است که در بخش ادارات ما بالاترین بدهی را نسبت به دیگر استان‌های کشور داریم که امیدواریم ادارات بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، چرا که با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات شبکه برق استان برای افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌ها برطرف خواهد شد.
سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مشترکین خانگی و تجاری طلب داریم که بسیاری از آن مربوط به گذشته است که انتظار می‌رود مشترکین بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کنند تا دچار مشکل و قطع برق نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها