اپل امسال از سری آیفون14 خود با چهار مدل جدید رونمایی کرد. بااین‌حال، گفته می‌شود که این غول فناوری نگران فروش آیفون 14 پلاس است و علاوه بر تغییر ساختار مجموعه آیفون15، در حال بررسی کاهش قیمت آیفون 15 پلاس هم هست.
کد خبر: ۱۳۹۲۷۹۵

به گفته MacRumors که در گذشته اطلاعات موثقی درباره موضوع منتشر کرده‌است، اپل در حال بررسی راه‌هایی برای بازنگری در نحوه عملکرد آیفون‌های پرو و غیرپرو در مورد سری 15 است.

 استراتژی‌های اپل برای آیفون 15 پلاس
این گزارش دو طرح بالقوه را مطرح و ادعا می‌کند که اپل این دو طرح را برای سری بعدی آیفون در نظر گرفته است. اولی تمایز بیشتر بین آیفون‌های پرو و غیرپرو است و دومی با استناد به منابع داخلی زنجیره تامین و صنعت، اپل در حال بررسی کاهش قیمت مدل پلاس این مجموعه است که درحال‌حاضر از 899 دلار شروع می‌شود. کاهش قیمت آیفون 15 پلاس به این معنی است که آیفون اصلی که از 799 دلار شروع می‌شود، ممکن است کاهش قیمت داشته باشد، مگر این‌که اپل بخواهد تفاوت قیمت بین این دو دستگاه را صفر کند. اپل در سال‌های اخیر چندین بار مجموعه آیفون‌های خود را تغییر داده و مورد ارزیابی مجدد قرار داده است. این غول فناوری شروع به عرضه مدل‌های آیفون با اندازه‌های کوچک و بزرگ با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس کرد و سپس چهار مدل، که شامل دو نسخه استاندارد و دو نسخه پیشرفته، با مواد، رنگ‌ها و عملکردهای دوربین متفاوت است، عرضه کرد.

​​​​​​​ مشخصات آیفون 15 پلاس 
طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، اپل قصد دارد ویژگی نمایشگر داینامیک آیلند به شکل قرص را در تمامی مدل‌های آیفون 15 قرار دهد. بااین‌حال، بعید است که صفحه نمایش پروموشن با نرخ تازه‌سازی بالا در همه مدل‌ها گنجانده شود. اپل پنل‌های LTPO خود را از سامسونگ و ال‌جی دریافت می‌کند، درحالی‌که نمایشگرهای معمولی 60 هرتزی از BOE می‌آیند. BOE پنل‌های LTPO را برای عرضه آیفون 15 در اختیار نخواهد داشت. بنابراین، اپل به احتمال زیاد پنل‌های فعلی 60هرتز را برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که سال آینده این غول فناوری قصد دارد به‌جای نسخه پرومکس، آیفون ۱۵ اولترا را عرضه کند و این نسخه از آیفون دارای ویژگی‌هایی مانند فیلمبرداری 8K و لنز پریسکوپ است. در همین حال، اپل امسال مدل آیفون 14پلاس را عرضه کرد که با صفحه‌نمایش 6.7اینچی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای نسخه جدیدی از چیپست بیونیک 15A است. آیفون 14 پلاس دارای تنظیمات دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است.

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها