سرگیجه تاج بحران تیم‌ ملی
کل آسیا در حال پیشرفت تیم‌ ملی در بلاتکلیفی محض

سرگیجه تاج بحران تیم‌ ملی

شایعات همواره درباره نیمکت تیم‌ملی ایران زیاد بوده، مخصوصا در زمان‌هایی که شکست به بار آمده و احتمال پایان همکاری با یک مربی وجود داشته باشد. درست مثل همین حالا که کارلوس کی‌روش و تیم‌ملی در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند. در روزهای اخیر شایعاتی درباره پایان یا ادامه این همکاری وجود داشت. بعضی رسانه‌ها نوشتند دست فرمان تاج همان وعده‌ای است که قبلا داده بود؛ نکونام سرمربی و کی‌روش مدیر فنی. هنوز هیچکسی واکنش مستند نسبت به این خبر نشان نداده و همه منتظر برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستند.
کد خبر: ۱۳۸۹۷۷۳

در همین حال جواد نکونام تلاش کرده تا کوچکترین اعتنایی به این اخبار و شایعات نکند. او که همراه فولاد خوزستان به امارات رفته تا اردوی تیمش را برگزار کند، در واکنش به این شایعات تنها گفته روی تیمش تمرکز کرده است. نکونام یک بار بابت همین شایعات ضربه خورد. قبل از جام‌جهانی کی‌روش گفت او را برای نیمکت تیم‌ملی می‌خواهد. مسئولان فدراسیون هم بارها مصاحبه کردند و گفتند جواد قطعا دستیار کارلوس می‌شود. این بحث‌ها باعث شد تا تمرکز نکونام به هم بخورد و نتایج خوبی همراه با فولاد به دست نیاورد. نکونام با عبرت از آن روزها حالا به نزدیکانش گفته توجهی به این اخبار ندارد و فقط و فقط به فولاد فکر می‌کند. 

واکنش گرشاسبی به حضور نکو در تیم‌ملی
مدیرعامل فولاد خوزستان نسبت به شایعات درباره حضور احتمالی جواد نکونام روی نیمکت تیم‌ملی به جای کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد و با انتقاد از این موضوع گفت: «تا فولاد می‌خواهد جان بگیرد، برایش داستان درست می‌کنند و دوباره می‌گویند نکونام گزینه تیم‌ملی شده است. اصلا بحثی دراین باره وجود ندارد. تمرکز نکونام روی فولاد است و در حال حاضر تیم در اردوی امارات به سر می‌برد. بازی‌های مهمی پیش رو داریم.»

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها