مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

گاز ۱۴ اداره دولتی پر مصرف قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از آغاز طرح پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف صرفه‌جویی در مصرف، مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۷۵۸

به گزارش جام جم آنلاین  ایلام؛ محمود کشاورز افزود: از ابتدای شروع این طرح تاکنون، بیش از ۴۵۰ بازرسی از ادارات و سازمان‌ها، مساجد و مدارس انجام شده‌است که از این تعداد به ۳۰ مورد تذکر اولیه مبنی بر رعایت دمای رفاه داده شده و مابقی خوشبختانه الگوی مصرف را رعایت کرده اند.


وی با بیان اینکه این طرح به منظور کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در ادارات و سازمان‌ها در حال اجراست، ادامه داد: با شروع فصل سرما، برودت هوا، ورود جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز در کشور، براساس ابلاغ بخشنامه صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز از سوی وزیر محترم کشور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ آن به کلیه ادارات و نهادهای دولتی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل اکیپ‌های پایش مصرف گاز نموده است.


وی بر ضرورت صرفه‌‌جویی مشترکین خانگی، تجاری و اداری در مصرف گاز در سطح استان تأکید کرد و اظهار داشت: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای حوزه بهره‌برداری و بسیج گاز، دمای رفاه را در ادارات استان رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می دهد.


مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه این اکیپ‌ها به صورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته مصرف گاز و رعایت دمای رفاه در ادارات و ساختمان‌های دولتی را پایش می‌کنند، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت صرفه‌جویی در مصرف یا عدم رعایت دمای رفاه، در مرحله اول اخطار کتبی به این ادارات ابلاغ می‌شود.


کشاورز گفت: در مرحله بعد و در صورت عدم رعایت مصرف، لیست اداراتی که در مصرف گاز صرفه‌جویی نکنند به استانداری اعلام و در مراحل بعدی برابر قوانین و مقررات مربوطه رفتار خواهد شد.


وی از مدیران ادارات خواست که وسایل گرمایشی سازمان‌ها یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند تا سایر هموطنان بتوانند از نعمت گاز برخوردار باشند


مدیرعامل شرکت گاز استان به پایداری جریان گاز در این فصل از سال اشاره کرد و اظهار داشت: با بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های خطوط انتقال و شبکه گازرسانی، روند تداوم خدمت‌رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و امیدواریم امسال و با اجرای تمهیدات لازم هیچگونه قطع گاز نداشته باشیم.


وی تصریح کرد: با افزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماهه فصل سرد سال، صرفه‌جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکین با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ( ۱۸ درجه سانتیگراد) شرکت گاز استان ایلام را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.


مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین، شرکت گاز استان در جهت حفظ پایداری جریان گاز مشترکین خانگی در اقصی نقاط استان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به اعمال محدودیت در مصرف گاز برای صنایع پرمصرف و نهایتاً واحدهای تجاری اقدام خواهد نمود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها