فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: بسیجیان و چهره‎های علمی و فرهنگی استان در مجمع عالی بسیج به طرح‌ها و برنامه‌های ارزشمند علمی و اثرگذار دست پیدا کرده‌اند که امیدواریم زمینه‌ای برای وحدت و انسجام و فرصتی برای کارهای بزرگ در خدمت به مردم باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: بسیجیان و چهره‎های علمی و فرهنگی استان در مجمع عالی بسیج به طرح‌ها و برنامه‌های ارزشمند علمی و اثرگذار دست پیدا کرده‌اند که امیدواریم زمینه‌ای برای وحدت و انسجام و فرصتی برای کارهای بزرگ در خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۱۳۸۹۷۵۶

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: بسیجیان و چهره‎های علمی و فرهنگی استان در مجمع عالی بسیج به طرح‌ها و برنامه‌های ارزشمند علمی و اثرگذار دست پیدا کرده‌اند که امیدواریم زمینه‌ای برای وحدت و انسجام و فرصتی برای کارهای بزرگ در خدمت به مردم باشد. 

 

سردار اباذر سالاری  در دومین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان هرمزگان افزود: بسیج درهمه عرصه‌ها پیشتاز و در خط مقدم بوده و در هرجا و نقطه‌ای از این نظام و انقلاب مساله و خطری بوده، بسیج مشکل گشای آن صحنه بوده است.

 

وی بیان داشت: بسیج میدان دار عرصه‌های سخت است و توفیق این را داشتیم در همه حوادثی که در کشور به‌وجود آمده؛ بسیج نفر اول بوده و در واقع هیچ صحنه ای از این انقلاب و نظام از ابتدای انقلاب نبوده که این قشر مردمی در آن حضور نداشته باشد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار داشت: در حوادث اخیر نیز بسیج میدان دار بود و اوج حضور بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، آن دانشگاه انسان سازی که امروز تمثال‌های مبارک شهدا زینت بخش شهرها و میادین ما شده است.

 

سردار سالاری ابراز داشت: استان هرمزگان نیز با تقدیم یکهزار و ۵۰۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی، به خود می‌بالد که مفتخر به مقابله با استکبار جهانی در خطه نیلگون خلیج فارس است و دریای خروشان خلیج فارس فرصتی برای اینکه ما نابودی آمریکا و اجانب را در این خطه ببینم.

 

رییس مجمع بسیج سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در این همایش گفت: مبنای طرح‌های مجمع بسیج این است که راهبردی و جامعیت داشته باشد و به حل مسائل و مشکلات مردم استان کمک کند.

 

احسان کامرانی افزود: این طرح‌ها باید قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشند و به افزایش بهره وری و اشتغال آفرینی جوانان کمک کنند.

 

وی بیان داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب مبنا و اساس کار را ابتدا علم و پژوهش و سپس اخلاق و معنویت و اقتصاد عنوان می‌کنند لذا طرح‌های ما نیز باید برهمین مبنا باشد.

 

رییس مجمع بسیج سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به طرح های ارائه شده به این مجمع اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲۰ طرح‌ در گروه‌های هفت‌گانه تخصصی فرهنگی، زنان و خانواده، اقتصاد و مسائل زیربنایی، آموزش و تحقیقات و مسائل فناوری، بهداشت و سلامت و محیط زیست، آموزش و تربیت و در نهایت مدیریت و حکمرانی به هیات‌های بسیج استان ارجاع شد که در مجموع ۱۳۰ نفر از مشاوران و اندیشه ورزان بسیج این طرح‌ها را مطالعه و بررسی کردند.

 

کامرانی یادآور شد: بعد از بررسی نشست های کارشناسی، در نهایت سه طرح اصلی و شاخص شامل «طرح روستا یا محله اقتصاد مقاومتی»، «طرح تبسم (ترمیم و بالندگی سرمایه‎های اجتماعی)» و «طرح خرما و فرآورده‎های آن» در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی احصا شد.

 

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای عملیاتی شدن این طرح‌ها که می تواند به ارتقا و بالندگی فرهنگی و مسائل اقتصادی برپایه اقتصاد مقاومتی و مردم پایه کمک کند، حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها