با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان سیریک یک دستگاه خودرو تویوتا قاچاق با پلاک جعلی به ارزش 25 میلیارد ریال شناسایی و کشف شد
با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان سیریک یک دستگاه خودرو تویوتا قاچاق با پلاک جعلی به ارزش 25 میلیارد ریال شناسایی و کشف شد
کد خبر: ۱۳۸۹۷۵۵

 

هرمزگان-جام جم انلاین-با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان سیریک یک دستگاه خودرو تویوتا قاچاق با پلاک جعلی به ارزش 25 میلیارد ریال شناسایی و کشف شد.

 

سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز شب گذشته حین گشتزنی و تعقیب و مراقبت های لازم در محورهای اصلی و فرعی به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز در بلوار معلم مشکوک شده و دستور توقف دادند .

 

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام بعمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی، شماره موتور و شماره پلاک جعلی و فاقد مجوز می باشد.

 

این مقام انتظامي استان ارزش خودرو کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 25 ميليارد ريال عنوان کرده و بیان داشت : در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سردار جعفری تصريح كرد: پليس در راستاي تأمين امنيت مردم و فراهم كردن شرايط سالم اقتصادي در كشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچيان را به صورت ويژه و شبانه روزدر دستور كار قرار داده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها