دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: برای فعالسازی ظرفیت سوخت رسانی دریایی (بانکرینگ) برنامه ریزی شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این حوزه از اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد قشم باشیم.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: برای فعالسازی ظرفیت سوخت رسانی دریایی (بانکرینگ) برنامه ریزی شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این حوزه از اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد قشم باشیم.
کد خبر: ۱۳۸۹۶۸۹

هرمزگان-جام جم انلاین-دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: برای فعالسازی ظرفیت سوخت رسانی دریایی (بانکرینگ) برنامه ریزی شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این حوزه از اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد قشم باشیم.

 

حجت الله عبدالملکی در بازدید از طرح‌های جزیره قشم افزود: صنعت سوخت رسانی دریایی (تامین سوخت شناور‌ها بر روی دریا) یکی از صنایع سودآور در حوزه اقتصاد دریامحور است که می‌تواند درآمدزایی و ارزش افزوده زیادی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.


وی گفت: سرمایه گذاری خوبی در حوزه سوخت رسانی در منطقه آزاد قشم صورت گرفته و زیرساخت‌های لازم برای سوخت گیری مخازن، ایجاد خط لوله انتقال و حوضچه آرام این مجموعه آماده شده است.

 


مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور افزود: در دوره جدید مدیریت مناطق آزاد کشور، توجه ویژه به حوزه صنایع دریامحور است و برنامه‌های خوبی برای رونق این حوزه پیش بینی شده است.

 

عبدالملکی افزود: امیدواریم با کمک همه سهامداران شرکتی که قرار است در حوزه بانکرینگ فعالیت کند، در آینده نزدیک شاهد آغاز فرآیند سوخت رسانی به کشتی‌ها از این مجموعه باشیم و از درآمد اجرای این طرح برای اقتصاد کشور و منطقه آزاد قشم مصرف شود.


حجت الله عبدالملکی همچنین با حضور در روستای باسعیدو از محل اسکله صیادی، سردخانه شرکت تعاونی مروارید شکیل قشم و همچنین محل اجرای طرح مسکن جوانان جزیره در این روستا بازدید کرد.


بازدید از محل شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم واقع در محدوده روستای سلخ دومین مقصد بازدید‌های دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جزیره قشم بود.


مشاور رییس جمهوری در ادامه از محل طرح ساخت پل خلیج فارس بازدید و پیشنهاداتی درباره شیوه تامین مالی این طرح عمرانی مطرح کرد.


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بخش پایانی برنامه بازدید‌های خود با حضور در شهرک صنعتی تولا از دو مجموعه تولیدی کارخانه دخانیات متحد احسان قشم و شرکت آریا شیک تجارت قشم بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها