سخنگوی پیشین دولت بایدن در کاخ سفید در اظهار نظری گفت: نباید شخصیت اهریمنی دونالد ترامپ را دست کم گرفت.
کد خبر: ۱۳۸۹۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، تارنمای خبری آمریکایی «هیل» با انتشار این خبر نوشت: «جن ساکی» در اظهار نظری گفت هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه با این تصور که می توان نامزد جایگزینی برای ترامپ وجود داشته باشد، شخصیت شیطانی و اهریمنی وی را دستِ‌کم انگاشته‌اند.

سخنگوی پیشین کاخ سفید در میزگردی در شبکه خبری «ان‌بی‌سی» در این باره گفت: دموکرات ها و جمهوریخواهان خطر می‌کنند که ترامپ را دست کم می‌گیرند، چراکه (با این تصور) در انتخابات دور مقدماتی، جایگزینی برای ترامپ وجود خواهد داشت و وی نخواهد توانست دراین نامزدی پیروز شود؛ حال پرسش این است که جایگزین وی چه فردی است. ترامپ دارای شخصیت اهریمنی است که وی را در بدست آوردن این نامزدی یاری می کند، چراکه روند نامزدی (در دور مقدماتی) طولانی است ؛ حال قرار است تا چه اتفاقی روی دهد و نظر من این است که نباید او را دست‌کم گرفت.

دراین میزگرد سخنگوی پیشین کاخ سفید، رقبای احتمالی ترامپ برای نامزدی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از حزب جمهوریخواه را افرادی همچون «مایک پنس» معاون سابق وی و «ران دیسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا معرفی کرد.

ترامپ در مورخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۴ آبان ۱۴۰۱) یک هفته پس از انتخابات میان دوره ای که جمهوریخواهان در مجموع نتیجه ناامیدکننده ای در آن بدست آوردند و شماری از نامزدهای مورد حمایت ترامپ در این دور از انتخابات شکست خوردند، برای سومین بار خود را نامزد ریاست جمهوری آمریکا کرد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها