باحمایت بانک ایران زمین صورت گرفت؛

برگزاری همایش همدلی ورزشکاران بوستان های شهر کرمان

درآیینی باحضور مقامات وزارت ورزش وجوانان،مسئولان استانی وپیشکسوتان ورزش استان ازقهرمانان پارالمپیکی کرمان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۴۳۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛این آئین با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان،روسای فدراسیون‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان،پزشکی ورزشی وتیراندازی باکمان،معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد.
 
به گفته سیدمحمد پولادگر،معاون وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم تاکنون ۱۹ موفقیت در ورزش قهرمانی داشتیم که ۹ مورد آن در حوزه ورزش بانوان بوده است.

وی حضور زهرا نعمتی به‌ عنوان پرافتخارترین ورزشکار پارالمپیکی کشور را نمونه‌ای ازحضور بانوان ایرانی در عرصه ورزش دانست وگفت:خانم‌ها درکشور باامید و با نشاط در فعالیت‌های اجتماعی حضور دارند و جمهوری اسلامی به نقش‌آفرینی زنان در کشور اهمیت داده است.
 
میثم پاریزی،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز اظهار داشت:نگاه به ورزش در استان با توجه به شرایط متفاوت شهرستان‌ها،نگاه توسعه متوازن است.

وی افزود:طی40ماه گذشته ۳۰۰ هزار متر به فضای ورزشی استان اضافه شده و با اعتبارات سفر ریاست جمهوری بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام بهره‌برداری شوند.
 
پاریزی،به فعالیت ۱۵باشگاه صنعتی و شهرداری در استان کرمان نیز اشاره داشت و گفت:فعالیت این باشگاه‌ها باعث شده ۵۳ تیم ورزشی استان در لیگ‌های برتر کشور حضور داشته باشند.
 
وی از آماده افتتاح بودن سه ورزشگاه بزرگ در سطح استان کرمان خبر داد که توسط شرکت مس ساخته شده‌اند و افزود:162 سمن جوانان در سطح استان کرمان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
 
گفتنی است،زهرا نعمتی،سینا منشازاده،سعید افروز،منصور پورمیرزایی وسیدمهدی شاهرخی ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات پارالمپیک۲۰۲۰ توکیو بودندو دو مدال طلا و یک مدال نقره حاصل تلاش این ورزشکاران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها