۹‌بازی معروف و هیجان‌انگیز با استفاده از هوش‌مصنوعی
تجربه هیجان‌انگیز با ‌بازی‌های معروف هوش‌مصنوعی

۹‌بازی معروف و هیجان‌انگیز با استفاده از هوش‌مصنوعی

گیمرهای آنلاین به‌خوبی درد لگ و تار بودن گرافیک را به‌دلیل نرخ پینگ بالا می‌دانند. پینگ بالاتر می‌تواند به معنای تفاوت بین پیروزی و شکست در یک بازی تیراندازی اول شخص باشد. در این مواقع نه‌تنها ممکن است هدف خود را از دست بدهید، بلکه ممکن است جان خود را نیز از دست بدهید. در این پست، ما در مورد چگونگی کاهش پینگ، بهبود سرعت اینترنت و به طور کلی تجربه بازی بهتر صحبت خواهیم کرد.
گیمرهای آنلاین به‌خوبی درد لگ و تار بودن گرافیک را به‌دلیل نرخ پینگ بالا می‌دانند. پینگ بالاتر می‌تواند به معنای تفاوت بین پیروزی و شکست در یک بازی تیراندازی اول شخص باشد. در این مواقع نه‌تنها ممکن است هدف خود را از دست بدهید، بلکه ممکن است جان خود را نیز از دست بدهید. در این پست، ما در مورد چگونگی کاهش پینگ، بهبود سرعت اینترنت و به طور کلی تجربه بازی بهتر صحبت خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۸۹۳۶۱
نویسنده مهدی خانقلی - خبرنگار

پینگ چیست؟ تأخیر چیست؟


پینگ و تأخیر که اغلب به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند، چیزهای متفاوتی هستند. تأخیر به‌سرعت واکنش اتصال اینترنت شما و زمان (برحسب میلی ثانیه) که طول می‌کشد تا داده‌ها از دستگاه شما به سرور منتقل شوند، اشاره دارد. از سوی دیگر، پینگ واحدی است که برای اندازه‌گیری تاخیر استفاده می‌شود. به‌طور خلاصه، تاخیر مانند یک ماشین قدرتمند است و پینگ واحدی است که در آن سرعت ماشین اندازه گیری می‌شود. هنگامی که به یک سرور بازی آنلاین متصل هستید، باید اقدامات خاصی مانند حرکت، بارگذاری مجدد و کشیدن ماشه را تشخیص دهد. هر چه مدت زمان بیشتری طول بکشد تا این سیگنال‌ها را به سرور منتقل کنید، تجربه بازی کندتر و خسته‌کننده‌تر می‌شود.

 

پینگ خوب چیست؟


نرخ‌های پینگ کارآمد می‌تواند از بازی به بازی دیگر متفاوت باشد اما در اینجا یک دستورالعمل کلی در مورد این‌که نرخ‌های پینگ متفاوت، می‌تواند به چه معنا باشد، وجود دارد:

زیر ۲۰میلی ثانیه استثنایی: پینگ‌های کمتر از ۲۰میلی‌ثانیه معمولا به معنای تصاویر تمیز، واضح و زمان واکنش سریع است. گیمرها نباید با تاخیر مواجه شوند.

۲۰تا۵۰میلی ثانیه خیلی خوب: رایج‌ترین محدوده برای گیمرهایی‌اند که به‌دنبال گیم پلی روان و پاسخگو در سرورهای محلی یا منطقه‌ای هستند.

بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلی ثانیه: گیمرهایی که به سرورهای بین‌المللی متصل می‌شوند اغلب در این محدوده قرار دارند. انتظار تاخیر گهگاهی و مقداری کاهش عملکرد را داشته باشید.

بین۱۰۰تا ۳۰۰میلی‌ثانیه: پینگ‌های این محدوده می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. انتظار تاخیر در طول بازی و پیکسل شدن در گرافیک را داشته باشید.

بیش از ۳۰۰میلی ثانیه: برای برخی از گیمرها، پینگ‌های این محدوده کاملا غیرقابل‌بازی هستند. گیمرها متوجه تاخیر، تاخیر در زمان پاسخگویی و لکنت در گرافیک خواهند شد. برای بررسی پینگ در سرورهای رایج برای بازی‌هایی مانند ماین کرافت و روبلکس پینگ سرور بازی را بررسی کنید. اگر نشانی IP سرور بازی خود را می‌دانید، می‌توانید وضعیت آن را از طریق شخص ثالث نیز بررسی کنید. این ابزارها به شما اطلاع می‌دهند که آیا این سرور است که مشکل ایجاد کرده است. در این صورت، می‌توانید دستگاه خود را دوباره راه‌اندازی کنید یا فقط منتظر بمانید تا آنها آن را تعمیر کنند.

 

چرا پینگ من این‌قدر بالاست؟


اگر اتصال اینترنتی خوبی دارید و پینگ شما همچنان بالاست، ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد و بیشتر آنها خارج از کنترل شما هستند:

 

۱. سرویس دهنده اینترنت


این زمانی است که ارائه دهنده خدمات اینترنت شما به‌عمد اتصال شما را بسته به کاری که آنلاین انجام می‌دهید، کند می‌کند.ISP‌ها اتصالات اینترنتی‌ کاربرانی را که پهنای باند بالا درخواست می‌کنند، کاهش می‌دهند تا بتوانند سرعت شبکه را برای سایر کاربران مدیریت کنند. علاوه بر کاهش سرعت، توجه به تفاوت بین سرعت دانلود و آپلود بسیار مهم است. هنگامی که ISP‌ها سرعت خود را در تبلیغات بازاریابی می‌کنند، تمایل دارند به سرعت دانلود اشاره کنند. با این حال در بازی، سرعت آپلود اغلب تأثیر بیشتری بر زمان پاسخ و عملکرد بازی دارد. سرعت دانلود به سرعت انتقال داده‌ها از سرور اشاره دارد، در حالی که سرعت آپلود به‌سرعت ارسال داده به دیگران است.

 

۲. روتر یا رایانه شخصی شما ممکن است قدیمی باشد


کیفیت رایانه و روتر شما می‌تواند بر سرعت اجرای اتصال اینترنت تأثیر بگذارد حتی اگر اتصال شما بسیار خوب باشد. انواع مختلفی از رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و روترهای مخصوص بازی برای پردازش و پردازش بسته‌های بزرگ داده، ساخته شده‌اند و به اندازه‌ای قدرتمندند که در برابر حجم باری که بازی آنلاین می‌تواند تولید کند مقاومت نماید.

 

۳. مشکلات فایروال


فایروال‌ها معمولا بسته‌های داده ارسال و دریافت شده توسط کامپیوتر شما را بررسی می‌کنند. در حالی که فایروال‌ها برای محافظت از شما وجود دارند، فرآیند بررسی می‌تواند زمان زیادی طول بکشد، به‌خصوص زمانی که در حال بازی هستید.
برای حل این مشکل، یک استثنا برای بازی خود در تنظیمات فایروال ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که غیرفعال کردن فایروال‌ها ممکن است شما را در برابر بسته‌های داده مخرب آسیب‌پذیر کند.



کاهش پینگ و تاخیر در بازی


وقتی در بازی‌های آنلاین با تاخیر مواجه می‌شویم، ممکن است مشکل در واقع مربوط به سرور میزبان باشد و نه از اتصال شما. اما اگر متوجه شدید خطا از جانب شماست، در اینجا چند کار وجود دارد که می‌توانید برای عیب‌یابی انجام دهید:

 

۱. روی سرور محلی پخش کنید


بازی‌های آنلاین معمولا انتخابی از سرورهایی را که در سراسر جهان پخش می‌شوند، ارائه می‌دهند. در صورت امکان، یکی را در کشور یا منطقه جغرافیایی خود انتخاب کنید.

 

۲. برنامه‌های موجود در پس زمینه را غیرفعال کنید


اگر به‌طور فعال از هیچ برنامه‌ای استفاده نمی‌کنید، ممکن است همچنان در پس زمینه اجرا شوند و پهنای باند مصرف کنند. وقتی به اجبار آنها را ببندید،تعداد برنامه‌هایی را که برای اتصال رقابت می‌کنند کاهش می‌دهید، در نتیجه شما به دستگاه کمک می‌کنید تمام منابع خود را به سمت سرور بازی هدایت کند.

 

۳. از اترنت استفاده کنید


همیشه اطمینان حاصل کنید که به یک شبکه پنج گیگاهرتز متصل هستید و نه به شبکه ۲.۴گیگاهرتز کندتر. همچنین فاصله فیزیکی بین دستگاه شما و روتر می‌تواند بر سرعت اتصال شما تأثیر بگذارد. یک اتصال سیمی با استفاده از کابل اترنت، یک پیوند مستقیم از روتر شما به دستگاه‌تان فراهم می‌کند.

 

۴. تنظیمات بازی خود را تغییر دهید


اکثر بازی‌ها دارای تنظیمات تنظیم خودکار هستند که در آن هوش مصنوعی می‌تواند تجربه‌ای بدون تاخیر را بهینه کند. اگر با مشکلات عملکردی مواجهید، سعی کنید تنظیمات خود را تغییر دهید تا بازی سریع‌تر کار کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها